Gå til innhold

Test: Motorola L7 SLVR


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synd at det ikke er med stoppeklokke og tidsnedteller på den, da jeg bruker disse funksjonene ganske ofte.

 

Vet noen om det går ann å laste ned javaprogram som gir disse funksjonene?

6005765[/snapback]

 

sikker på at det finnes et javaprogram som gir de funksjonene på www.tagtag.com

 

 

En ting som kanskje ikke kom fram i testen; Telefonen har en lyssensor på toppen. Denne sjekker om det er lyst ute, og om det er det skrur den av tastelysene.. blir det mørkt går tastelysene på.. helt automatisk.. genial strømsparingsfunksjon må jeg si..

 

Fornøyd med telefonen!! Lagt inn iTunes og har bestilt USB til 3.5 mm plugg slik at jeg kan bruke den som mp3 spiller..

Lenke til kommentar

Hmm, ja skulle kanskje tatt med det med lyssensoren. Det er jo ikke unikt med en slik sensor, det finnes for eksempel i noen Nokia-modeller. Men det bidrar nok til den gode batteritiden.

 

Var det mye stress med å legge inn iTunes? Har ikke testet det selv, siden jeg har iPod. Legg gjerne ut erfaringer.

Lenke til kommentar
Hmm, ja skulle kanskje tatt med det med lyssensoren. Det er jo ikke unikt med en slik sensor, det finnes for eksempel i noen Nokia-modeller. Men det bidrar nok til den gode batteritiden.

 

Var det mye stress med å legge inn iTunes? Har ikke testet det selv, siden jeg har iPod. Legg gjerne ut erfaringer.

6029374[/snapback]

 

 

Aha visste ikke at Nokia har lyssensor.. men det er vel ganske nytt for mange..

 

nei, tok vel ikke lenger enn 10 minutter å legge inn iTunes.. gikk glatt.. har du iPod har du ikke behov for å bruke mobilen som mp3 spiller, men jeg har en sliten 128mb benq, og trenger noe bedre;)

 

iTunes anbefales..raskere, ser kulere ut osv osv.. med en sånn plugg får du kobla opp til bilen osv..

Lenke til kommentar
hvordan var det å legge den inn i itunes egentlig trengte du noen hacks eller liknende?

6054570[/snapback]

 

www.motomodders.net - hele guiden er der inne.. det kan se jævlig ut, men er enkelt..måtte laste over en fil til mobilen..den er vel hacka.. men tar du backup av filer og slikt går det nok bra;)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Synd at det ikke er med stoppeklokke og tidsnedteller på den, da jeg bruker disse funksjonene ganske ofte.

 

Vet noen om det går ann å laste ned javaprogram som gir disse funksjonene?

6005765[/snapback]

 

sikker på at det finnes et javaprogram som gir de funksjonene på www.tagtag.com

 

 

En ting som kanskje ikke kom fram i testen; Telefonen har en lyssensor på toppen. Denne sjekker om det er lyst ute, og om det er det skrur den av tastelysene.. blir det mørkt går tastelysene på.. helt automatisk.. genial strømsparingsfunksjon må jeg si..

 

Fornøyd med telefonen!! Lagt inn iTunes og har bestilt USB til 3.5 mm plugg slik at jeg kan bruke den som mp3 spiller..

6028511[/snapback]

 

Hvor fikk du bestilt en 3.5 mm plugg? Finner den ikke i de norske nettbutikkene...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Synd at det ikke er med stoppeklokke og tidsnedteller på den, da jeg bruker disse funksjonene ganske ofte.

 

Vet noen om det går ann å laste ned javaprogram som gir disse funksjonene?

6005765[/snapback]

 

sikker på at det finnes et javaprogram som gir de funksjonene på www.tagtag.com

 

 

En ting som kanskje ikke kom fram i testen; Telefonen har en lyssensor på toppen. Denne sjekker om det er lyst ute, og om det er det skrur den av tastelysene.. blir det mørkt går tastelysene på.. helt automatisk.. genial strømsparingsfunksjon må jeg si..

 

Fornøyd med telefonen!! Lagt inn iTunes og har bestilt USB til 3.5 mm plugg slik at jeg kan bruke den som mp3 spiller..

6028511[/snapback]

 

Hvor fikk du bestilt en 3.5 mm plugg? Finner den ikke i de norske nettbutikkene...

6622480[/snapback]

 

Dette vil gjerne jeg ha svar på og...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...