Gå til innhold

Final Fantasy XI Online - tetramaster - PlayOnline


Anbefalte innlegg

Har hatt det en stund nå og har spilt TM veldig lenge. Har ikke spilt FF XI enda... Spiller wow og vet ikke om jeg vil betale for enda et spill :p Noen som har spilt både wow og FF XI? Hvilket er best? Og hvordan er Ff XI? er det bra? Velgid interessert i å finne noen andre TM fans her :) Har nå card lvl 1500 og VS rating på 103.85 tror jeg... :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke noe i veien for å avslutte WoW for en måned eller to for å prøve FFXI :)

Karakteren din ligger der hvis du velger å spille WoW igjen selv om kontoen din er deaktivert et par måneder.

 

Så det er bare å prøve i vei.

 

Jeg har prøvd begge spillene og liker absolutt FFXI best.

 

WoW synes jeg ble litt for 'enkelt'.

 

Men alle liker ikke det samme og bra er jo det.

Lenke til kommentar

FFXI er ett rimelig absurd spill da. Lyder og animasjoner er absolutt ikke bra og som oftest møter på fiender som er helt latterlige. (Fugler som skyter fireballs osv) . Mesteparten kan ikke engelsk engang siden 90% er asiatere som hyler ut CHONG PING PONG bortover gatene.

Lenke til kommentar

Lol hvilken server har du spilt på da?

 

Jeg er med i en skandinavisk guild hvor vi er ca 25 stk, samtidig er jeg med i en europeisk End-game guild hvor vi nå er oppe i ca 70 stk så du må virkelig vært uheldig.

 

Veldig lite av Chong Pong Pong der i gården.

 

Dessuten går det an å lære seg autotranslate funksjonen :thumbup:

 

Jeg er ikke veldig opptatt av grafikk når jeg spiller, jeg spiller et spill fordi jeg liker game-playet og måten ting er bygd opp på.

 

Musikken kan bli ensformig i lengden men den er det bare å skru ned og sette på favoritt-artisten som bakgrunnsmusikk istedet :)

Lenke til kommentar
FFXI er ett rimelig absurd spill da. Lyder og animasjoner er absolutt ikke bra og som oftest møter på fiender som er helt latterlige. (Fugler som skyter fireballs osv) . Mesteparten kan ikke engelsk engang siden 90% er asiatere som hyler ut CHONG PING PONG bortover gatene.

5953670[/snapback]

 

For å si det enkelt; du har ikke peiling.

 

FF XI har sorround sound. Du kan høre hvor alle lydene kommer fra. Kommer en person bak deg, og springer forbi deg hører du det på lyden akkurat som her i den virkelige verden. Grafikken er imponerende. Spillet hadde beta i 2001 og release i 2002. Idag blei den tredje exp. packen sluppet, og det er ikke annet enn et mesterverk fra Japan som ligger mange mange år foran alle andre land i spilleutvikling og grafikk.

 

Jeg er med i ett av de beste og mest erfarne guildene på Titan. Vi har folk fra hele verden: Japan, Kina, Thailand, Italia, Frankrike, Russland, Tyskland, Canada osv. Ikke alle kan engelsk, men det er ikke noe problem siden spillet har innebygd oversettelse til engelsk.

 

90% er slett ikke asiatere.

 

Hvor lenge har du spilt dette spillet, og hva er dine kilder til informasjonen du pøser ut?

 

Jeg har spilt dette spillet rundt hver dag siden EU release 20. sept. 2004 så jeg vet hva jeg snakker om.

 

Kort sagt: Vennligst ikke uttal deg om ting du absolutt ikke har peiling om.

 

Edit: Skriveleif

Endret av DJ ZooL
Lenke til kommentar
Problemet er at hvis en begynner å spille FFXI og så bestemer seg for å slutte en stund så blir jo character'ne slettet etter 3 mnd, ikke sant? Derfor er jeg skeptisk til FFXI... :(

5956447[/snapback]

 

Vel vel. Det koster å drive verdens beste serverpark for online rollespill.

 

Det er sant som du sier at hvis du ikke betaler en måned iløpet av tre måneder så gir ikke SE noen garanti for at du får tilbake til characteren. Dog finnes det utallige eksempler på folk som har fått tilbake og reaktivert characters etter lang lang tid uten å betale. SE kjører også kampanjer innimellom hvor man kan få reaktivert gamle characters, dog gir dem også her ingen garanti for at dette lar seg gjøre men det er en mulighet.

 

Trikset er, om du skal være sikker på å beholde din character, å betale en gang/måned hver tredje måned. På den måten holder du characteren i "sjakk". Men ærlig talt, skal man spille ett spill som er såpass omfattende som dette er så spiller man det. Greit nok å ta en pause på 1 måned eller 2 pga. ferie etc. men er man interessert i å fortsette og beholde en god character må man også kunne forvente å måtte betale. Dette gjelder ikke bare for FF XI.

 

Edit: leif

Endret av DJ ZooL
Lenke til kommentar

At det er mange asiatiske spillere er ikke det største problemet. I hvartfall ikke når det er INNEBYGD OVERSETTING! greit nok kanskje er FF XI dårligere en andre slike spill Avean, men hvis det er så dårlig som du sier så har du tydelig ikke spilt det nok... Venter fortsatt på noen screenshots hvis noen gidder å poste noen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...