Gå til innhold

Microsofts nye søkemotor


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Første inntrykket var bra. Eg kjem nok til å bruke denne ei stund framover og sjå for å få eit skikkelig inntrykk av korleis den fungerer.

 

Ellers virker live.com spennande. Kan ikkje sjå bort i frå at det kan bli ein av startsidene mine i framtida.

Lenke til kommentar

Ripoff som bare det. google.com/ig that is. bare at google.com(/ig) forsatt er mye mye bedre. live.com mangler feks rss reader eller hva det kalles

 

deilig design og ganske tøft med ajax, men ripoff som bare det.... men det er tross alt sånn MS har operert da..

 

edit:

hvorfor er denne her? nyheten er publisert på programmer.no og dette dreier seg om programvare... også er den skrevet av en av programmer.nos skribenter.

Endret av MC2
Lenke til kommentar

Synes Live.com er mye bedre enn Google.com/ig (husker ikke helt hva det kalles). Ja, Live.com har RSS reader i tillegg til masse andre tjenester.

 

Det jeg syns, gjør Live.com mye bedre er plassbruken. Google har mye plass mellom linjene i RSS readern.

 

Men selv om Live.com er bedre må jeg si at jeg bruker Google.com/ig siden Google sin søkemotor er mye bedre. Og det er tross alt Søkemotoren jeg bruker mest.

Lenke til kommentar

Jeg er klar over at kvantitet ikke nødvendigvis betyr er kvalitet, men når avviket er så stort som dette, betyr det at Live har mindre utvalg å rangere.

 

Nøkkelordet var ikke tilfeldig valgt, dette har tidligere vært brukt for å vise at Microsoft har sine agendaer mht. Linux. Følger du linkene jeg la ved over, vil du raskt se at komersielle leverandører av Linuxløsninger er merkbart lavere rangert enn hos Google.

 

Mens jeg skriver dette ser jeg at Redhat nå er kommet betydelig høyere opp på begge listene til Microsoft, tydelig at mye er under konstant endring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...