Gå til innhold

Omtale av Torino 2006 (PC/Xbox)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette tror jeg er det verste spillet jeg har spilt. Hadde neppe gitt det mer enn en toer selv, for makan til uinspirert spill har jeg aldri vært borti. ingen av øvelsene er egentlig særlig godt gjennomførte bortsett fra skøytingen som ikke er så verst. Langrenn og skiskyting synes jeg var mye bedre i utgamle Winter Games

 

Mitt tips er å få tak i en nintendo 64 og ol-spillet fra 98. bortsett fra grafikken er alt mye bedre. (ihvertfall insisterer hukommelsen min på det)

Endret av kakk
Lenke til kommentar
Dette tror jeg er det verste spillet jeg har spilt. Hadde neppe gitt det mer enn en toer selv, for makan til uinspirert spill har jeg aldri vært borti. ingen av øvelsene er egentlig særlig godt gjennomførte bortsett fra skøytingen som ikke er så verst. Langrenn og skiskyting synes jeg var mye bedre i utgamle Winter Games

 

Mitt tips er å få tak i en nintendo 64 og ol-spillet fra 98. bortsett fra grafikken er alt mye bedre. (ihvertfall insisterer hukommelsen min på det)

5565972[/snapback]

 

 

 

Er ikke mye enig her nei!

 

Spillet er faktisk en perle innenfor "party" sportsspill. Det er et meget enkelt gameplay som passer for alle, men derifra til å bli god i alle disipliner er en ganske så lang vei.

Hele vitsen med slike spill er vel å "knuse" sine venner sammenlagt etter alle øvelsene, håne de og hvile på laubærene til de har trent mer og kan ta opp kampen igjen.

Grafikken (xbox iallefall) er mer enn godkjent og sammenligner man med det forrige OL spillet(Salt Lake), så er det som himmel og helvete.

Jeg digget også Nagano 98, men alt til sin tid.Den eneste øvelsen som holder mål på det spillet nå er curling, som er megabra.

 

Jeg vil anta at om du sitter deg ned noen timer med spillet sammen med venner , så vil du sannsynligvis få et annet syn

Lenke til kommentar

Jaja, meget synd at de ikke klarte å lage et skikkelig vintersportspill denne gangen her heller. :( Men det er vel kanskje ganske vanskelig.. Men jeg er uantsett sikker på at de kunne klart det bedre!

 

OffT: Syns forresten selv skikskyting er best! Men vi må ikke glemme Jon Herwig Carlsen og Kjell Kristian Rike da.. :wee:

Lenke til kommentar

Huff dette var et katastrofalt dårlig spill syntes nå hvertfall jeg. Kom til å kjøpe det på impuls av en eller annen grunn. Makan til tafatt og dårlig gameplay skal man lete lenge etter, det var utrolig stas å slå lillebroren min første gangen, men det ble med det. Kommentatorene er noe av det værste jeg har opplevd i et spill noensinne, han ene karen insisterte på å hyle NOOOO hver gang jeg komlitt borti en av motspillerene, men det var da litt morsomt da de før langrennet (eller var det kombinert) sa hvem som vant sist gang også avslutta han andre "og for en gangs skyld vant ikke Norge" :w00t:

 

uansett: styr unna, gå ut å måk snø istedet!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...