Gå til innhold

Førsteinntrykk fra Shadow of the Colossus (PS2)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har NTSC versionen av dette spillet, og jeg kan virkelig anbefale det.

 

Grafikken er nydelig (Mulig å kjøre 480p hvis du har hdtv)

Gameplayet er orginalt og nytt.

Tror dette er det spillet som har fått meg til si "WOW!" flest ganger :dribble:

 

Spillet er blant de beste PS2 spillene jeg spilte i 2005

 

God of war

Resident Evil 4

Shadow of the Colossus

Lenke til kommentar
Rullende slettelandskap løftes til nakne fjellsider og lukkes i varme, halvmørke skogholt hvor solen filtreres gjennom tykt løvverk før det endelig ledes langs stiene som ender i nakne klipper, inntil det endelig faller i skimrende krystallregn mot den dype, kalde innsjøen under.

 

Huff, jeg ga opp her. Du bør ikke bruke endelig to ganger etter hverandre slik, det er dårlig norsk det, herr Grefsrud!!11!1

 

Neida, fint skrevet forhåndstitt (men muligens har du brukt opp litt av kruttet nå til spillets omtale som antagelig kommer om noen uker)? Teksten er full av følelser, og det er en hårfin balansegang å skrive slike tekster uten å vippe over til det pretensiøse og pompøse som kan være direkte pinlig å lese. Men jeg føler du formidler dine følelser om spillet bra uten at det på noe tidspunkt blir flaut for leseren.

Lenke til kommentar
Rullende slettelandskap løftes til nakne fjellsider og lukkes i varme, halvmørke skogholt hvor solen filtreres gjennom tykt løvverk før det endelig ledes langs stiene som ender i nakne klipper, inntil det endelig faller i skimrende krystallregn mot den dype, kalde innsjøen under.

Huff, jeg ga opp her. Du bør ikke bruke endelig to ganger etter hverandre slik, det er dårlig norsk det, herr Grefsrud!!11!1

En liten glipp i korrekturlesingen. Setningen er endret nå, takk for innspill :-)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...