Gå til innhold

Nye demoer klare til nedlastning (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Muligens jeg går litt offtopic nå, men er X3 noe lignende gode gamle Wing Commander?

 

Fikk veldig lyst til å spille WC når jeg så demoen, hvis ikke X3 er samme stil som WC: noen som har tips om noen andre spill av nyere dato i "spaceship sim" kategorien?

 

Å ta fram WC nå vil ødelegge alle de gode minnene så ser etter noe nytt.

Lenke til kommentar
Muligens jeg går litt offtopic nå, men er X3 noe lignende gode gamle Wing Commander?

 

Fikk veldig lyst til å spille WC når jeg så demoen, hvis ikke X3 er samme stil som WC: noen som har tips om noen andre spill av nyere dato i "spaceship sim" kategorien?

 

Å ta fram WC nå vil ødelegge alle de gode minnene så ser etter noe nytt.

5410495[/snapback]

Jeg har spilt Wing Commander: Prophecy, og dette er noe helt annet. Dette er så ubeskrivelig mye bedre at... Vel, jeg kan ikke beskrive det. Løp og kjøp! Dette er space sim i begrepets rette betydning.

 

 

 

Det var en ting som plaget meg med demoen, og det var at ca en gang hvert sekund "hoppet" alt litt. Dette varte gjennom hele demoen. Det har ingenting med specsa å gjøre; jeg kjørte alt på både fullt og lavt, men problemet var der fremdeles. Er det noen som vet om det vil være slik i spillet også? Jeg regner jo ikke med det...

 

By the way, den lå stødig på 25 FPS på nesten fulle instillinger (1024 x 768, 8xAA) hos meg! :dribble:

Endret av MiSP
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...