Gå til innhold

- Nok av mobilnumre


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

uansett bra at telenor gjør noe med den telefonsvar suppa. å gi folk 2 nummer for hvert abbonement er jo å be om bråk uansett hvor mange nummer en har å ta av.

 

og når en snakker om resirkulasjon av nummer, driver dem ikke allrede medd det da?

 

mener å ha hørt om noen som skulle få tak i en slektning og havna hos en totalt fremmed. dette fordi slektningen hadde skifta nummer uten å si fra, og det gamle nummeret hadde blitt resirkulert.

 

forresten, har isdn her i huset (jepp jepp) og vi får enda en og annen telefon på det andre nummeret angående ett eldre ektepar. grunnen er at dem hadde nummeret før...

Lenke til kommentar

pokker om jeg veit...

kjenner en person som har minst 3 mobilnummer (også kommer sikkert mobilsvar osv oppå der igjen).

 

en fra en gammel mobil som han fortsatt bruker som "hustelefon".

en fra en "ny" mobil som han skaffa seg gjennom abbonement-tilbud.

 

også ett som bare kan brukes til sms siden det hører til ett mobilkort for pc fra netcom.

Lenke til kommentar

Husker for 3-4 år siden så kjente jeg til sjappe som solgte billig startpakke for netcom. kostet meg 200 kr å kjøpe startpalle og fikk ringe min for 250kr og hvis jeg regga oppå det fikk jeg 50 kr ekstra. Husker at i løpet av 6 mnd periode kjøpte jeg 10-20 stk av startpakke det samme gjorde kompisene mine.

 

Vi brukte sikker en god del av de sim kortene. De ble bare kastet når pengen tok slutt,

Lenke til kommentar
Seriene 4 xxx... og 9 xxx... holder jo til nesten 20 millioner telefonnummer. Med tanke på at vi ikke en gang er 5 mill i Norge, blir det litt trist om vi går tom. Jeg skal gjerne like å høre argumenter for at noen trenger mer enn to telefonnummer.

5401757[/snapback]

 

 

En til Jobb en til privat. Så er det slik at det finnes mange forskjellige mobil operatører som er billig å ringe til utlandet. Eks Lebara som du har liggende i lommeboka og bruker når du skal ringe til utlandet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...