Gå til innhold

25 to Life får kritikk i USA (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-9MaQoRVt

Jeg synes Brian Clevinger fra Nuklear Power har skrevet en svært solid tekst om dette i dag. (Scroll litt nedover siden, så kommer du til teksten.)

 

Jeg synes det er trist. Jeg ville ikke latt en liten unge spille voldsspill? Det gjelder jo å holde dem unna de verste spillene, til de tåler 'påvirkningen' eller hva man nå enn skal kalle det.

Lenke til kommentar

Jeg syns det er utrolig hvor mye pisspræjk det kommer fra disse amerikanerene. Seff er det spillene sin skyld at 15-åringer med mer frynsete psyke en Rambo og et stapp fullt våpenskap hjemme dreper halve familien sin, og deretter løper til skolen å dreper et par random med-elever. For deretter å skyte seg selv. Hva blir det neste? Forby biler, fordi de "kan" brukes til å drepe folk.

Endret av sBn
Lenke til kommentar

At det finnes folk som kan finne på å drepe ein politimann fordi dei har prøvd på eit spel er godt mulig, men det kunne like godt ha vært ein film som forårsaka det.

 

Skjer det ein valdshandling der den utførande har spelt valdsspel blir det hypa opp og all skyld lagt på spel :thumbdown:

 

Hadde ikkje overraska meg om dei hadde linka eit drap der mordaren hoppa på offeret til det dødde med at han spela Super Mario som guttunge.

Endret av zeph
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...