Gå til innhold

Asus med Turion-bærbar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser fram til test av denne og andre Turion-baserte maskiner. For min del er jeg mest spent på det som teller mest på bærbare maskiner for min del; nemlig vekt, støy, batterilevetid. Pentium M har så langt vært foretrukket pga. sitt lave strømforbruk her i gården. Det er på tide at Intel får en skikkelig konkurrent på det området, slik at utviklingen kan gå videre. Slik jeg ser det har den stått stille og kanskje tatt et steg tilbake med "Sonoma" som har litt høyere strømforbruk enn forrige plattform.

 

Og nei, jeg bryr meg slettes ikke om ytelsestester eller hva som er "gammeldags" eller teknisk avansert - her er det kort og godt "stille i salen" og mest mulig timer på fanget som teller, uten strømuttak i nærheten.

 

Har hatt litt sansen for designet på Asus sine bærbare, og denne er i så måte ikke noe unntak. Synes å huske fra tidligere tester at noen av modellene var litt "slarkete", håper dette er bedret.

 

Når vi snakker design går det vel ikke an å unngå å nevne Sony`s Vaio-serie....Hvis det viser seg at Turion omsettes i praksis til maskiner som går lenger på batteri håper jeg at også Sony velger å produsere noen modeller på denne plattformen. Da _skal_ jeg ha en, om jeg må hente en selv i utlandet...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...