Gå til innhold

Langfilm for mobilen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Hva er det som er så spesielt med denne filmen? Hvis man har en dvd kan man jo bare rippe den, konvertere den med Smartmovie og så legge den inn på mobilen da. :) Eller det noe spesielt med denne filmen som jeg ikke har fått med meg? :hmm:

Lenke til kommentar

For dyrt og dårlig.

 

Jeg ser heller for meg at man om noen år kan laste ned en filmer på mobiltelefonen for ca. en 100-lapp som man kan vise på en TV'en, evt. prosjektor via bluetooth eller lignende...og da snakker vi om DVD-kvalitet eller bedre...

Endret av kilik
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Jeg hadde aldri klart å se på en film på mobilen en og en halv time :!:

Funker ganske bra å se film på mobilen. :) Men er ikke så bra når det er en widescreenfilm da. Men Simpsons og South Park er helt supert! :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg hadde aldri klart å se på en film på mobilen en og en halv time  :!:

Funker ganske bra å se film på mobilen. :) Men er ikke så bra når det er en widescreenfilm da. Men Simpsons og South Park er helt supert! :thumbup:

Funker egentlig fint å bruk "Crop mode: Full" i SmartMovie. Da skjærer den til bildet slik at det fyller hele mobilskjermen :thumbup:

Lenke til kommentar

At 230 kroner er dyrt? Siden det er bilde av en 3230 så vlir de vel levert på RS-MMC kort, og ikke MMC kort, men uansett så koster vel et MMC kort rundt 300 kr hos en butikk, og i tillegg får du en film på kjøpet. Ser ikke helt hva som er dyrt her.

 

Men det blir dyrt om du sammenlikner det med hvor lite det koster å laste ned en film på nettet, og konvertere den med Smart Movie Converter :p

 

Men S60 mobilene har kanskje det største markedet, men hadde det ikke vært bedre å solgt det for Pocket Pc, siden de som har det ofte har større og skarpere skjermer, som gjør at du kan se teksten om du har? :)

Lenke til kommentar
At 230 kroner er dyrt? Siden det er bilde av en 3230 så vlir de vel levert på RS-MMC kort, og ikke MMC kort, men uansett så koster vel et MMC kort rundt 300 kr hos en butikk, og i tillegg får du en film på kjøpet. Ser ikke helt hva som er dyrt her.

 

Men det blir dyrt om du sammenlikner det med hvor lite det koster å laste ned en film på nettet, og konvertere den med Smart Movie Converter :p

 

Men S60 mobilene har kanskje det største markedet, men hadde det ikke vært bedre å solgt det for Pocket Pc, siden de som har det ofte har større og skarpere skjermer, som gjør at du kan se teksten om du har? :)

Filmen blir levert på et 64 MB MMC-kort, som ikke kan overskrives. Altså, minnekortet kan ikke brukes i ettertid... :)

Lenke til kommentar

Tror ikke dette kommer til å bli helt det store. :nei:

Rett og slett pga at skjermene på sreies 60 telefonene er ørsmå for filmvisning.

Og den stive prisen. Som en tidligere nevnt kan man jo bare laste ned smartmovie å rippe en dvd til telefonen. Langfilmer på minnekort selges det jo til Gizmondo og PSP som er mye mer egnet for filmvisning, fordi skjemene er mye større. :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...