Gå til innhold

Demo av Imperial Glory (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oj! Denne må lastes ned!

 

Fikk plutselig skyhøye forventninger til dette spillet! ( :p )

Det er jo, tross alt, en Rome-konkurrent! :)

 

EDIT: Fytte rakkern! Dette var bra! En absolutt verdig konkurrent til Rome!

I tillegg til at det er ganske likt, har det en del små detaljer (så vel som store) som gjør det bedre enn Rome.

En av de større detaljene er jo dette med at du får se sjøslag i full 3D, og at du kan styre skipene dine mot seier - eller underlag.

En av de mindre detaljene er dette med at når du flytter en gruppe soldater, kan du sette den opp i line (linje), collumn (rekke), eller square (frikant), og at du utifra det kan bestemme hvilken vei de skal sikte.

Jeg vet at du kan endre stillingen til mennene dine i Rome også, men dette med at du kan bestemme hvilken vei de skal stå og sikte, det kan jeg ikke huske fra Rome.

 

Dette spillet skal definitivt kjøpes når det kommer! :w00t:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Slet litt med medium-banen med en gang, men skjønte ganske fort hva som måtte til. Østerrikerne stiller med en overtallig, livsfarlig hær med skarpskyttere og seks kanoner. Svakheten dems er at de tåler lite. Kjørte straks mine ni kanoner og skjøt en del hester og soldater i filler, samtidig som jeg avanserte på venstre flanke med fotstryrkene mine. Hestene mine kom skjærende inn som en tsunami på høyreflanken. Jägerne bet riktignok godt fra seg, men riflesoldatene mine tok de til slutt. Har kjøpt to kopier av spillet - en til meg og en julegave til bestevennen!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...