Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå kan det jo godt hende leveringsdatoen til Telehuset i Hamar ikke stemmer helt, men de informerte meg om at de forventet å få inn Nokia 6680 (3G-telefon med videotelefoni) 29. mars eller 30. mars, denne infoen ga de meg rett før påsken. Dersom de fikk den inn, betyr jo det forsåvidt at man per i dag har et alternativ til Samsung Z107 når det gjelder mobil med videotelefoni per i dag.

Lenke til kommentar

Denne telefonen blir ingenting i sammenlikning mot 6630 som også er en 3g telefon. Det eneste den har som er positivt er at du kan file deg selv mens du prater, men dette er ikke nødvendig. Jeg personlig har 6630 og klarer meg supert uten at folk jeg prater med ser trynet mitt, de synes at omgivelsene der jeg er er mye mer innteresange å se på :yes: . Men spør de om å se meg snur jeg ende på telefonen, og det fungerer kjempe bra.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Må si at den skuffa...

Den skuffa veeldig...

Mangel på blåtann var jo tragisk...

 

Den var jo stort sett bare god på det den skryter av; 3G og videotelefoni.

 

Morsom skjerm det var på den da... Nesten kvadratisk... Gøy.

 

Tilbehøret var jo nesten på linje med 7600. Det er imponerende.

Og samsungs gode tastesett. Men tastene pleier ikke være så harde på samsung.

Helt digge på E330 og E700.

 

Samsung, dere skuffer.

 

Men testen var jo bare helt nydelig :yes:

Ærlig og åpen, sånn skal den være.

Flere bilder hadde vært stas.

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar
Den skuffa veeldig...

Mangel på blåtann var jo tragisk...

Mangel på BT er jo slikt man vet allerede fra en mobil er presentert, så slikt kan man ikke si man er skuffa over, hvis det var det du mente.

 

Z110 er hakket bedre, i allefall på design. Men den er vel kun for Vodafone.

Uansett et halvår gamle begge disse mobilene, så er ikke akkurat noen nyheter vi snakker om :)

Lenke til kommentar
Det eneste den har som er positivt er at du kan file deg selv mens du prater, men dette er ikke nødvendig.

Selvfølgelig er det nødvendig, det er jo nesten hele poenget med 3G :hrm:

ja det er en del av poenget og 6630 Har jo videotelefoni så ingen vits i å klage ;)

Ikke helt fullverdig. Poenget er vel å se og bli sett samtidig. :)

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Den skuffa veeldig...

Mangel på blåtann var jo tragisk...

Mangel på BT er jo slikt man vet allerede fra en mobil er presentert, så slikt kan man ikke si man er skuffa over, hvis det var det du mente.

 

Z110 er hakket bedre, i allefall på design. Men den er vel kun for Vodafone.

Uansett et halvår gamle begge disse mobilene, så er ikke akkurat noen nyheter vi snakker om :)

Mangelen på blåtann har jeg visst om lenge, fikk bare en anledning til å si det nå.

Men det er jo tragisk for en så dyr telefon.

 

Antenna er kanskje grei, men de kunna ha laget loopantenne f.eks...

Det hadde bedret designet.

Denne minnet mer om enda en av de asiatiske monstermobilene på utseende.

Ikke bra, Samsung.

Lenke til kommentar
Det eneste den har som er positivt er at du kan file deg selv mens du prater, men dette er ikke nødvendig.

Selvfølgelig er det nødvendig, det er jo nesten hele poenget med 3G :hrm:

ja det er en del av poenget og 6630 Har jo videotelefoni så ingen vits i å klage ;)

Ikke helt fullverdig. Poenget er vel å se og bli sett samtidig. :)

Hvis du syns det er veldig viktig er det bare å skaffe dokkingstasjon :yes:

Lenke til kommentar
Neo6630: Da blir jo mye av portabiliteten til en mobil (denne gang snakk om 6630) borte.

Ja vet det derfor er det like så godt å ikke skaffe det men snu kameraet ;) Men er du nødt til at de som du snakker med ser deg er det jo muligheten selv om du må ofre at mobilen ikke lenger blir så mobil :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...