Gå til innhold

Omtale av Silent Hunter III (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har fått lagt av en kopi av Silent Hunter 3 som jeg skal hente om ikke så alt for lenge. Får bare håpe EBGames får inn den ene kopien de hadde blitt lovt. Merkelig at det går så lite av det.

 

 

Hvis noen er hypp på å senke et par konvoier, så er jeg (og en god del andre) å finne på #gamer.no @ quakenet.

Lenke til kommentar

Et tips: angrip konvoier på overflaten om natten. Før de allierte får radar er det den beste måten å angripe på. Jeg kommer inn på 1500 meters hold uten å bli oppdaget, sender avgårde torpedoene, stikker av og lader rørene på nytt.

Det var denne taktikken som ble brukt i virkeligheten, fint at den funker i spillet :yes:

Lenke til kommentar
Har forøvrig et lite problem: Etter at jeg har fyrt torpedoer, vil ikke rørene lade. De står bare på rødt (altså at de lader), men de blir liksom aldri ferdige. Noen som har tips?

F7 og dobbelt-klikk på Bow Torpedo. Da setter du folk i arbeid i den seksjonen.. som også inkluderer lading av torpedoer. :thumbup:

Lenke til kommentar
Noen som vet om dette spillet er ute i vanlige butikker i Norge nå?

God påskemorgen,

 

Jeg kan bekrefte at spillet hadde utgivelsesdato 18. mars, og skal være på plass i butikkene. Har selv sett det tilgjengelig på flere utsalgssteder. Dessverre har jeg fått inntrykk av at flere har tatt inn et begrenset antall spill, og slett ikke alle har det tilgjengelig akkurat nå. Du bør derfor gå til en butikk med godt utvalg, eventuelt bestille det over nettet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...