Gå til innhold

Atari kunngjør The Matrix: Path of Neo (PC/PS2/Xbox)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg! :)

 

Når de laget Enter The Matrix måtte de ha ut spillet ei god stund FØR den 3. filmen ble sluppet ut, siden spillet inneholdt info som knytter de to siste filmene sammen.

Jeg tror nok de vil gjøre det mye bedre denne gangen!

 

BTW: Syntes Enter The Matrix var ganske kult, jeg! Det var litt buggete og kort, og grafikken var vel ikke akkurat pen. (spesielt i bil-scenen).

Men på tross av dette hadde jeg det ganske morsomt med Enter The Matrix.

 

EDIT: Gleder meg sykt til jeg får banke alle Smith-ene med jern-stolpen! (Jeg VET at denne scenen kommer til å være inkludert i spillet, da dette var en av de beste slosse-scenene i hele trilogien!) :)

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Jeg likte fightinga i Enter the Matrix, men synes de hadde gjort for lite med spille før de ga det ut på PC. Når t.o.m sikte systemet var som på konsollen, ble jeg litt arg.

 

Men nå har de ikke det på seg at spillet må kommet før siste filmen, så det kan hende det blir bedre enn Enter the Matrix.

 

Og som MeTa][iC sa, å gi Smith-ene grisebank med jernstanga (er ikke det i Reloaded?) er bare et must ;)

Lenke til kommentar

Likte Enter The matrix veldig godt da fightingen var genial. Håper at Atari klarer å lage et bra spill, de har nå en mengde med tid. Man må jo teste Matrix Online osv, bli litt lei av det og så begynne på The Matrix: Path Of Neo. Håper at spillets slutt gir litt mer svar enn det vi fikk i slutten av The Revelutions. :)

Lenke til kommentar

Enter the Matrix var riktignok ikke akkurat noe helstøpt spill, men det hadde absolutt potensiale. Jeg tror det kunne blitt veldig bra om Shiny hadde fått mer tid. De har jo bevist ved flere anledninger tidligere at de kan det de driver med. Nå får de en ny mulighet til å vise hva de er gode for, og jeg er sikker på at de vil gjøre alt for å få det til skikkelig denne gangen.

 

Ser frem til dette her. Har lenge ønsket meg et actionspill hvor jeg kan overvinne motstanderne mine med akrobatikk, skytevåpen og avansert nærkampteknikk. Dessuten er jeg stormtilhenger av The Matrix! Dette skal jeg definitivt følge med på fremover. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...