Gå til innhold

Prating i høy hastighet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror ikke at folk kommer til å bruke den til å ringe folk men heller MP3 spiller.

Har prøvd å få ørepropper inni en hjelm og det gjør vondt så jeg tror heller hjelmen kommer til å bli brukt til MP3 spiller.

Skjønner ikke helt argumentet ditt.

 

Man kan da bruke like hørepropper til mobiler som mp3-spillere?

 

Jeg tviler på at hjelmen er ukomfortabel, og den har nok fin lydkvalitet :)

Lenke til kommentar
Trodde ikke det var lov med musikk i ørene mens en er ute i trafikken. En går jo glipp av en veldig stor del av trafikkbildet.

Tull og Tøys, hihi jeg kjører mc og ønsker dette velkommen. Vet ikke helt om noen av dere som mener att det ikke burde være lov, har sittet på en mc på lengre turer.

Det eneste vi hører i en hjelm er stor sett vindstøy, noe som er kjedelig på lengre turer.

Og vi er nok mye flinkere til å bruke speil enn den som kjører bil.

Har sett mye rart i trafikken som har 4hjul, og dem som spiller ganske høy musikk blant annet.

Man kan jo si det sånn att alle på 4hjul skulle prøvd seg 1uke på to hjul, så kunne mann sett hvor utsatt vi er i trafikken, og både bilister og motorsyklister skulle satt seg bak ett vogntog på 40-50 tonn og sett på alle stygge forbikjøringer, men var vel ikke akkurat dette som var temaet, men ville bare nevne det til slutt.

Lenke til kommentar
Jeg tror ikke at folk kommer til å bruke den til å ringe folk men heller MP3 spiller.

Har prøvd å få ørepropper inni en hjelm og det gjør vondt så jeg tror heller hjelmen kommer til å bli brukt til MP3 spiller.

Det er sykt ubehagelig ja...

 

Jeg så mamodesignshadde sammen med motorola laget slike hjelmer med bluetooth, de er kule da. Jeg liker "fighter" og "komposit" hjelmene.

 

Det er greit nok med mp3 når man går/jogger/sykler så vel som i bilen på stereoanlegget, men det blir noe annet på motorsykkel.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...