Gå til innhold

Demo av Richard Burns Rally (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja jeg synes ikke akkurat dette var den beste rally-demoen jeg har prøvd. Synes det var en blanding av at bilen var for vanskelig å styre, at den fløy alt for mye og altfor lenge (virket som om den veide 100 kg eller no) pluss at hvis man kjørte mer enn 2 meter utenfor veien så stanget man i sånne usynlige vegger. :thumbdown:

 

EDIT: Lautsprecher...kanskje du ikke har lagt inn DirectX 9.0c. Vet ikke om dette spillet krever det. Jeg fikk hvertfall noe lignende problem med enten Xpand Rally eller Colin McRae Rally 2005 demoene. Det ordna seg hvertfall etter ar jeg la inn dx9c

Endret av Richie
Lenke til kommentar
Ja jeg synes ikke akkurat dette var den beste rally-demoen jeg har prøvd. Synes det var en blanding av at bilen var for vanskelig å styre, at den fløy alt for mye og altfor lenge (virket som om den veide 100 kg eller no) pluss at hvis man kjørte mer enn 2 meter utenfor veien så stanget man i sånne usynlige vegger. :thumbdown:

 

EDIT: Lautsprecher...kanskje du ikke har lagt inn DirectX 9.0c. Vet ikke om dette spillet krever det. Jeg fikk hvertfall noe lignende problem med enten Xpand Rally eller Colin McRae Rally 2005 demoene. Det ordna seg hvertfall etter ar jeg la inn dx9c

9.0c er lagt inn ja.

Lenke til kommentar
Ja jeg synes ikke akkurat dette var den beste rally-demoen jeg har prøvd. Synes det var en blanding av at bilen var for vanskelig å styre, at den fløy alt for mye og altfor lenge (virket som om den veide 100 kg eller no) pluss at hvis man kjørte mer enn 2 meter utenfor veien så stanget man i sånne usynlige vegger. :thumbdown:

 

EDIT: Lautsprecher...kanskje du ikke har lagt inn DirectX 9.0c. Vet ikke om dette spillet krever det. Jeg fikk hvertfall noe lignende problem med enten Xpand Rally eller Colin McRae Rally 2005 demoene. Det ordna seg hvertfall etter ar jeg la inn dx9c

9.0c er lagt inn ja.

Prøv å les gjennom denne FAQ'en og se om du får løst problemet ditt.

Lenke til kommentar
De kunne godt ha sendt ut en demo uten bugs også

(PC'n henger seg med en gang jeg kommer inn i menyen.)

Hadde samme problemer, med en gang menuen duket opp, eller "profile" valget var det bomstopp. Mye at og fram med driverene og timeshvis av surfing på nettet. Problemet blev løst da jeg gjorde følgende:

 

kjør "dxdiag" da får du opp directx menuen, gå in i "sound" submenuen og skru instillingene/akselerasjon et eller to hakk nedover. Jeg gjorde det i sound1 og sound2 menuen.

 

videre.

 

Gå inn i skjermkort settings og skru av AGP write (og bare write)

 

Dette løste problemet! Kjører spillet på 1600 x 1200 med alt på High, Trillienaer filtering av. (og det med en gammell skit ati radeon 9600 256 mb :w00t: )

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

hei.

jeg har Richard Burns Rally Demo.

mitt problem er at jeg kommer meg ikke inn i selve spillet. får se introen til spillet men får ikke kommet in til ''mainmenu'' får en feil melding som sier som så

 

Error Loading HedgeHog

 

Error creating pixelShaders/General/CarGlassInternal.pso

 

Er det noen som har samme problemet eller er det noen som kan hjelpe meg?

:innocent:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...