Gå til innhold

Microsoft med Xbox/PC-hybrid? (PC/Xbox)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Microsoft vurderer hybrid, PC-spill i ny "Xbox Next"

 

Microsoft avslører at de jobber med en fremtidig spillkonsoll som samtidig er en fullverdig PC. Xbox Next, maskinens tentative produktnavn, har både tastatur, mus, Xbox-spillkontroller, harddisk, DVD-spiller og CD-brenner. Konsollen vil kjøre Windows-spill, men samtidig være kompatibel med dagens såvel som nestegenerasjons Xbox-titler.

 

utviklingsplattformen XNA skal samkjøre utviklingen for PC- og Xbox-spill.

 

 

Når denne kommer så skal ihvertfall JEG ha den :D

Lenke til kommentar

Håper bare de får operativsystem som f.eks windows XP enbedded (light) og optimaliserte drivere til skjermkort lydkort og sånnt.

 

Går det ann å spille PC spill på en fremtidig Xbox så går det nok også ann å ha office på den, må bare ha en Xbox og USB printer så kan man kaste PC'n som trenger nytt hovedkort,CPU, CPU kjøler, RAM og 3Dkort en gang årlig for en oppegående gamer.

 

På en ny utgave av Xbox kunne ønsket meg:

-Raskere nettverkskort

-DVD brenner av vanlig PC type, ikke no spesial crap for Xbox only

-Mye større harddisk

-Mere RAM

-Lyden får jeg ikke testet skikkelig, men går utfra at de fleste har ihvertfall 5.1 surround sett til denne kommer, hadde vært kjekkt å bare plugge det inn

-Firewire eller noe sånnt hadde vært kjekkt hvis man skal koble til et digitalkamera eller noe for bilder eller webcam bruk

-Fjernkontroll bør være standard og den må ha Power knapp

-Støynivået fra kjøleviften bør reduseres litt

-Litt bedre oppbygning og mindre plast i karosseriet hadde vært fordel

-Nytt design, kunne lignet på en mini barbone

 

Blir litt fjernt å lage ønskeliste som dette, men Microsoft VET Xbox selger og skal de holde salget oppe må de komme med noe nytt, så hvorfor ikke gjøre det skikkelig... Hvis jeg kunne brukt en Xbox til nesten alt en PC kan brukes til så hadde jeg glatt bladd frem tusenlappene :thumbup:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...