Gå til innhold

Fujitsu Siemens Amilo M1420 med ”Dothan”


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du versjonen med 1.7 GHz ?

Er det en Dothan eller Banias processor ?

 

Hadde vært interessant å vite om vifta starter hvis du ikke bruker grafikk-intensive men bare cpu-intensive applikasjoner. Skal bruke den til Cubase/musikk produksjon selv og da er det kjekt å slippe vifte-støy.

 

 

Digg hvis du tar deg tid til å lage er mini-review etterhvert ... !

Lenke til kommentar

Jeg vet dessverre ikke hvilken prosessor som står i (kan selvfølgelig sjekke i morgen).

 

Nå skal det sies at jeg så langt kun har brukt den til å spille FarCry, så støy i vifta kan vel tas med en klype salt. Jeg skal teste den mer i helga, men kommer nok ikke til å lage noen review...

Lenke til kommentar

Skjermen er skarp og god, men noen vil sikker ha mer enn 1280x800. For min del synes jeg det er helt greit på en 15" WideScreen. Når det gjelder batterikapasitet har jeg ikke testet dette enda, men det ser ut til at den holder rundt 3 timer. Dette er selvfølgelig sterkt avhengig av hvordan maskinen benyttes.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har ikke M1412 IrD? jeg har sett så mange forskjellige specs på den og den tyske jeg har lest sto det det at den hadde 1 x fast infrared. Hvordan er skjermen til spilling? eneste som mangler for at den ikke er perfekt altmulig pc er bluetooth, evnt IrD og litt kraftigere skjerm :hmm:

Lenke til kommentar

Nei, den jeg så hadde IKKE Infrarød port. Var og så på PC'n fredag i forbindelse med en hjemmePC avtale. M1420 hadde kun følgende tilkoblinger: 3 USB, firewire, PCMCIA, s-video, CRT, LAN, modem, minnekortleser for små kort, mic in, hodetelefon ut, i tillegg at WLAN var innebygget.

Den utgaven jeg får hadde heller ikke PRO utgaven av Radeon 9600, likevel virket skjerm og skjermkort godt nok i massevis for å kjøre BF Vietnam. Forøvrig støyet maskinen overhode ikke, var slank og lekker i designet. 15,4" skjermen virket ikke større/bredere en en vanlig 15", bare smekkrere.

E

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...