Gå til innhold

Nye bærebare fra Apple


nilka

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neida, 10.490,- er ikke så ille for en student. Men det er jo dame-modellen med bare 12" skjerm. Liten og søt, helt nusselig... Men 12" tommer? Getouttahere!

 

Avslag Josteinsen? Jeg er lutter øre... ;)

 

 

PS Siden jeg disser Apple så jeg får dårlig samvittighet, litt skryt også: Da min iPod uheldigvis gikk i stykker fylte jeg så ut et skjema på nettet. Vips kom det en UPS bil på døren, plukket den opp, og en uke senere kom jammen samme UPS fyren med en splitter ny iPod! Da hadde den vært helt til Nederland for reparasjon (dog uten særlig hell). Er ikke det bra kunde-behandling eller?

Lenke til kommentar
Neida, 10.490,- er ikke så ille for en student. Men det er jo dame-modellen med bare 12" skjerm. Liten og søt, helt nusselig... Men 12" tommer? Getouttahere!

 

Avslag Josteinsen? Jeg er lutter øre... ;)

 

 

PS Siden jeg disser Apple så jeg får dårlig samvittighet, litt skryt også: Da min iPod uheldigvis gikk i stykker fylte jeg så ut et skjema på nettet. Vips kom det en UPS bil på døren, plukket den opp, og en uke senere kom jammen samme UPS fyren med en splitter ny iPod! Da hadde den vært helt til Nederland for reparasjon (dog uten særlig hell). Er ikke det bra kunde-behandling eller?

Les her om rabatten:

 

http://developer.apple.com/students/sthardware.html

 

Koster deg $99, men du får 20 prosent avslag på én maskin.

 

MVH Audun

Lenke til kommentar
Oi, de ligger så langt etter... :grin:

Den synes jeg var dum. Folk har vært fornøyd med MAc sine hardware-spesifikasjoner, og så oppgraderer de iBook og Powerbook serien sin til en enda høyere-siklefaktor, for så kommer en eler annen x86-elsker som disser det.

 

Personlig hadde jeg kjøpt meg en iBook om jeg hadde hatt råd. Fin liten bærbar til skole og grafisk web-design.

Lenke til kommentar
OI OI OI!!! 

DVD-brenner!  :wow:

167mhz buss!  :wow:

Apple har virkelig overgått seg selv!

Løp og kjøp, folkens! Bedre enn dette blir det ikke!

 

eller...  :roll:

 

Oi, de ligger så langt etter...  :grin:

vel, så vidt jeg vet så var Apple først ute med DVD brenner på bærbare...

Apple er mer kjent for å ligge i forkant enn å ligge etter, ;)

Lenke til kommentar

He he, stemmer vel det... Men der har du Apple i et nøtteskall. De er et paradoks. Egentlig i forkant, men også litt i bakkant. Ikke snusfornuftig økonomisk å investere i, men absolutt verdt pengene... Jeg blir gal! Jeg vil ha og jeg vil ikke ha Apple! Omtrent som Heraklit, som i sin tid steg ned og steg ikke ned i en og samme elv... (Hvis noen husker sin Ex.phil.)

Endret av Prinzmetal
Lenke til kommentar
Kjøpte meg en PC til å ha på skolen. Mann, hvor XP2500+ drar fra G4 733MHz.

Og prisen vil jeg tippe ligger på rundt det samme nå, i og med at sistnevnte er et ganske gammelt system.

 

Men jeg så en sånn rosa iBook eller noe her i en annen tråd, og den var sannelig sexy.

Dette är et bärbar forum.... 733 MHz hra etter hva jeg vet kun eksistert i stasjonär maskiner. Hva du mener med drar ifra vet jeg ikke, går det fortere å legge til drop shadow i photoshop?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...