Gå til innhold

Tom Clancy's Ghost Recon får en etterfølger (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper den er bedre enn enern da.

 

Greit at du er i en elite gruppe av soldater, men sjelden har jeg møtt terrorister som er 100 ganger bedre enn de snipera du har med deg...

 

For min del er det den dårligste i Tom Clancy serien.

 

Syns faktisk Rouge Spear var den beste, etterfulgt av Ravenshield (men også denne sliter litt med at enkelte terrorister er guder)..

Lenke til kommentar

men AI er og blir AI, og med litt trening og tilvenning er den utrolig lett å slå.

før var ravenshield vanskelig på veteran, nå er elite nesten så lett at det blir kjedelig.

hvis AI kunne tilpasse seg hvordan du spillte hadde saken vært en annen...

 

men til ghost recon 2, jeg håper på større utendørs områder kanskje.

og ikke minst fysikk, ravenshield er nesten på quake 1 nivå når det kommer til

fysikk.

det jeg ønsker meg er ting som kulebane, vindavdrift og at du kan skyte gjennom ting basert på hva slags materiale de er laget av osv osv..

 

men men, det er lov å drømme. skulle ikke forundre meg om UBI rister litt på ravenshield og kaller det ghost recon 2. :ermm:

Lenke til kommentar

Enig i at ikke Ghost Recon (GR) er spesielt bra i singleplayer, men jeg må si at jeg ikke har spilt noe taktisk militærsimulator som kommer opp på høyde med dette i multiplayer. Kanskje derfor jeg fortsatt spiller det nesten daglig fortsatt etter over 2 år...

 

De som tror at GR vil følge i Raven sine fotspor må nok tro om igjen. Husk at RvS ble utviklet av UBI sine gamedesignere, mens GR2 antakeligvis blir utviklet kun av Red Storm. UBI vet også hva slags problemer folk har hatt med RvS og jeg er ganske sikker de ikke går i den fella en gang til. Er forøvrig ganske sikker på at det kommer offisiell informasjon on GR2 om svært kort tid nå, slik at de bygger opp forventningene til E3. Jeg tipper offisiell informasjon om innen 3 uker.

 

Har vært mye aktiv i GR online miljøet og kjenner godt til Rocky, mannen bak GR.net, og han ville ikke postet den informasjonen han gjorde på søndagskvelden hvis den ikke var saklig. Han måtte ta den ned igjen på mandag så du vil ikke finne den om du går dit nå.

 

Grunnen til at Rocky måtte ta den ned igjen er ukjent, men antakeligvis ble han kontaktet av UBI. Eneste han ville si var dette:

 

1. You guys know I wouldn't post speculation as fact, never have never will.

2. You also know I run this site for the fans, whereas Ubi is a business. Where the actions of one can impede on the success of the other, one has to be careful.

 

And that's about as vague as I can be without getting into more trouble.

 

April fool? Don't be sick!

 

 

Følg med videre i diskusjonen om GR2 HER!

 

 

 

Runner aka Biro / AlphaSquad

www.alphasquad.net

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Da var det offisielt fra Red Storm og UBI at Ghost Recon 2 er under utvikling og skal slippes på PC og consoller til sommeren allerede! Må si dette kan bli knall, og husk at Red-Storm aldri så vidt jeg vet har sluppet et spill på etterskudd. Sjekk ut www.ghostrecon.com for mere info. Kan kjenne det begynner å klø i fingrene allerde etter en liten ingame trailer eller noen screenshots.

 

Mere info på www.ghostrecon.net også.

 

EO og SFP klar for kamp?? :scared:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...