Gå til innhold

Et skred av XGI-produkter i 2004


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det skader aldri med litt ekstra konkurranse :D

 

lavere priser, mer kriging om å levere nye raskere brikker og ta i bruk ny og bedre produksjons teknikker for å øke ytelselsen..

 

min personlige oppfatning er at et marked med skarp konkurranse er sunt for markedet og kundene. får bare håpe på at XGI overlever og greier å produsere drivere som tar i bruk GPU'ens teoretiske kapasitet fullt ut. så den lille 3dmark03 benchen på den italienske siden, og det virket lovende. var alt for lite til å danne seg en god mening over XGI's brikke men jeg tror nok der er en del å hente i drivere. dem har nå trossalt ikke holdt på så fryktelig lenge med DX9 brikker og drivere til dem. noen som husker når ATI's første DX9 brikke kom? ett år senere og ATI har hentet mye ytelse ut av brikken (R9700Pro) siden de første driverene. det samme går for Nvidia, samme historikken der på DX9 siden

Lenke til kommentar

Jeg har ingen tru på XGI skal klare å konkurrere med hverken ATI eller nvidia i -04..

For oss som har hatt SIS skjermkort vet at dem sliter virkelig med driverne, selve skjermkortene var egentlig helt ok, men driverne.. slitsomt..

 

Uansett hva folk snakker om "teoretisk" kraft i gpu`n til XGI, så er dette bare bs.. Det er slik som alle SIS produkter, dem er egentlig ikke så ille, men når dem endelig kommer på markedet, så har konkurrentene kommet med noe som er lysår foran..

Jeg håper på det bestefor dem, for SIS/XGI er ikke så ille, la oss nå bare håpe dem kommer med produkter som virkelig kan konkurrere denne gangen..

 

God Jul :xmas:

Endret av Dre@m_Lord
Lenke til kommentar
Jeg har ingen tru på XGI skal klare å konkurrere med hverken ATI eller nvidia i -04..

For oss som har hatt SIS skjermkort vet at dem sliter virkelig med driverne, selve skjermkortene var egentlig helt ok, men driverne.. slitsomt..

Tja, jeg har at Xabre 200. Det funker fint det. Ikke noe kluss. Eneste som var litt stress var å oppgradere driverne. Ikke fordi at det ikke funket som det skulle, men på grunn av at installeren de kom med var teit. Det endte med at jeg brukte winzip for å pakke opp selv, og så kjøre driverne innpå

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...