Gå til innhold

Kobo lanserer nytt lesebrett som er både stort og vanntett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vanntett er flott, Er ikke noe stort savn på min Kindle, men å lese i badekaret er jo noe mange sikkert ønsker..så det er en god feature..Denne støtter langt flere formater enn Kindle også, Kindle er ekstremt begrenset (ikke noe problem å konvertere i calibri, men er ikke alltid resultatet blir like bra)

Jeg elsker måten man kan bare kan "maile" bøker til kindle..Har denne noe tilsvarende mon tro?

Endret av Eldrach
Lenke til kommentar

Vanntett er flott, Er ikke noe stort savn på min Kindle, men å lese i badekaret er jo noe mange sikkert ønsker..så det er en god feature..Denne støtter langt flere formater enn Kindle også, Kindle er ekstremt begrenset (ikke noe problem å konvertere i calibri, men er ikke alltid resultatet blir like bra)

 

Jeg elsker måten man kan bare kan "maile" bøker til kindle..Har denne noe tilsvarende mon tro?

 

Ja

Lenke til kommentar

Kan man bruke Kindle-biblioteket sitt på denne?

 

 

We all know that most of Kindle books are protected with Kindle DRM, which prevents us read them on non-Kindle devices, includes Kobo eReaders. So, if you want to read Kindle books on Kobo, you must remove Kindle DRM first.

 

Man kan nok ikke bruke biblioteket. Når det gjelder bøkene i biblioteket blir det litt mer komplisert. Svaret er vel "det er teknisk mulig å laste opp Kindle-bøker, men neppe juridisk mulig". Verktøyene finnes og jeg antar en stor andel Kobo-eiere bruker dem. 

 

Dette taler for Android-baserte lesebrett. Min gamle Nook var Android-basert, så den kunne rootes, man kunne installere en delvis fungerende Play Store, Kindle-appen, med mer. 

Endret av tommyb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...