Gå til innhold

Soltek QBIC 3401


Anbefalte innlegg

Elsker slike tester, og denne typen datamaskiner. Finnes det en oversikt noen steder? Har lett, men finner bare halv- eller hel-kaotiske sider som ikke gir meg stort. Har lyst å kjøpe en slik, men jobben å surfe over 30 websider og leste 5023412 forskjellige tester på forskjellige plasser virker lite tiltalende. Vil ha en grei oversikt. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så synd, så synd at dem ikke hadde aluminiums front :no:

 

Men jeg liker at de små boksene kan være med i overklokkings-verdenen.

Kombinert med støynivået må dette begynne og nerme seg en mer eller

mindre perfekt barebone.

 

TV-ut(som jeg ikke fatter hvorfor produsentene ikke påkoster seg :wallbash: ), fjernkontroll,

heftigere front, litt større PSU og "støtte" før større AGP kort så er denne i mål.

 

Bra jobba Soltek :thumbs:

 

edit, kule smilies faktisk...

Endret av bambam
Lenke til kommentar

Bygget en sånn for en stund siden. Satt i et 9600 Pro skjermkort og det funket veldig bra. Av de barebonepcene jeg har bygget har denne vært klart best. Lettest å bygge, mest solid osv. Eneste var at jeg jobbet lenge for å få luken til å reagere riktig med dvd-brenneren(Nec-1300) Sony dvd-brenner går ikke pga luken.

 

Meget bra BareBone med litt mer plass en de andre.

Lenke til kommentar
Er det mulighet for ATX hovedkort i disse da? Er ikke helt med. :S

Disse maskinene blir levert med hovedkort av en egen størrelse.

Mao. du trenger/kan ikke velge hovedkort selv til disse.

Det du må stå for er : RAM, CPU, harddisk evnt. : cd-ron/brennere, bedre VGA(et slakt er integrert i HK), floppy...

 

Ellers er alt annet integrert, som : lan, lyd osv...

Lenke til kommentar

Vi benytter en ES (enginering sample)-prosessor under testing. Denne tillater oss å stille ned multiplikatoren. På denne måten får vi testet hva hovedkortet takler av FSB, og kan samtidig være sikre på at det ikke er prosessoren som "makser ut" først. Så, JA: Vi underklokker faktisk prosessoren.

Endret av blacktower
Lenke til kommentar
Vi benytter en ES (enginering sample)-prosessor under testing. Denne tillater oss å stille ned multiplikatoren. På denne måten får vi testet hva hovedkortet takler av FSB, og kan samtidig være sikre på at det ikke er prosessoren som "makser ut" først. Så, JA: Vi underklokker faktisk prosessoren.

Okey,kom ikke på at ES versjone at man kan juster multiplikatoren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...