Gå til innhold

The Witcher 3: Blood and Wine-trailer viser frem utvidelsens nye område


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+241541

Gleder meg masse til dette :) Utover nytt innhold så har jeg fått med meg følgende info om utvidelsen:

-Det nye området er omtrent samme størrelse som Velen.

-Rundt 90 nye quests

 

-Nye våpen og rustning-sett. Det skulle visst være socket-bonus på enkelte av rustningen, men vet ikke helt hva disse gjør eller hvor kraftige de er.

-4 ekstra plasser til å sette ut egenskaper, noe som er veldig positivt. Synes det er en kjedelig begrensning med totalt 12 i dag.

-Nye egenskaper å bruke poeng på, kalt mutasjon. Dette er ikke nye aktive egenskaper, men en "super-versjon" av eksisterende ting. Man kunne bl.a få AARD til å fryse fiender, dersom de er immune mot å bli slått i bakken. En annen mutasjon gikk ut på at man får 1% ekstra attack power pr slag du treffer med, helt opp til 250%. Effekten blir avsluttet hvis man mottar skade, eller kampen er over, men ser for meg at det kan bli morsomt i lengre kamper. Du kan bare ha 1 mutasjon aktiv om gangen, og de har fått en egen plass i "midten" mellom alle egenskapene, der det pr i dag er en trekant

Dette var visst først og fremst beregnet på spillere som hadde kommet til et høyt nok nivå til å ha masse poeng til overs. Jeg er selv 51 på new game+ og har vel egentlig kommet til et punkt hvor jeg ikke lenger har noe å bruke poeng på, pga begrensningen på 12 egenskaper. Bruker til og med en mod som gjør at jeg ikke trenger å sette ut general abilities (de gule) for at de skal være aktive, for å spare et par plasser.

Endret av Slettet+241541
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...