Gå til innhold

LGs nye smartmobil bekreftet til Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Never mind...

 

Fant det ut etter litt dypere google-søking. Den har bare én liten høyttaller, plassert på bunnen ved siden av USB-C kontakten. Der ble denne telefonen også uaktuell gitt.

Viktig med stereo for og høre ringetonen?

 

 

Det er viktig for meg da jeg ser på filmer eller Youtube-klipp. Bruker ikke hodetelefoner til dette.

Lenke til kommentar

 

 

 

Never mind...

 

Fant det ut etter litt dypere google-søking. Den har bare én liten høyttaller, plassert på bunnen ved siden av USB-C kontakten. Der ble denne telefonen også uaktuell gitt.

Viktig med stereo for og høre ringetonen?

 

 

Det er viktig for meg da jeg ser på filmer eller Youtube-klipp. Bruker ikke hodetelefoner til dette.

At folk hører musikk gjennom tlf-høytalere er irriterende. Plager andre med den skrikete pipelyden. Hjelper ikke om det er stereo eller mono. Like jævlig uansett.

Gjør deg selv og de rundt deg en tjeneste.

Bruk øreklokker.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

 

At folk hører musikk gjennom tlf-høytalere er irriterende. Plager andre med den skrikete pipelyden. Hjelper ikke om det er stereo eller mono. Like jævlig uansett.

Gjør deg selv og de rundt deg en tjeneste.

Bruk øreklokker.

 

Hør! Hør! 

 

Folk som sitter på toget/bussen og hører på slikt uten øretelefoner må nok ha ordet "hensyn" forklart opp til flere ganger.

Endret av medlem-169651
Lenke til kommentar

 

 

At folk hører musikk gjennom tlf-høytalere er irriterende. Plager andre med den skrikete pipelyden. Hjelper ikke om det er stereo eller mono. Like jævlig uansett.

Gjør deg selv og de rundt deg en tjeneste.

Bruk øreklokker.

 

Hør! Hør! 

 

Folk som sitter på toget/bussen og hører på slikt uten øretelefoner må nok ha ordet "hensyn" forklart opp til flere ganger.

 

 

Nå gjør jeg dette kun da jeg ligger i min egen seng.

Da jeg for eksempel er på bussen, da sover jeg omtrent hele tiden/er så sliten at jeg ikke orker å bruke mobilen til noe særlig. Så da er det ingen fare for at jeg forstyrrer. 

 

Men for all del, jeg drar gjerne med meg hodetelefonen med 3 meter kabel på bussen altså hvis jeg vil høre/se på noe med lyd. 

 

Og sist men ikke minst, jeg har ALDRI hørt på musikk eller sett på videoer uten hodetelefoner da jeg har vært på bussen, toget eller jobb. Så jeg skal ikke ha det på meg at jeg ikke tar hensyn. Jeg er også av de som irriterer seg av de som IKKE tar hensyn til dette. 

Endret av Gil_Galad90
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...