Gå til innhold

Du bør installere dagens Flash-oppdatering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Artikkelen ble skrevet i forkant av oppdateringen som Adobe selv ga opplysninger om til CSOonline. Slike oppdateringer gjøres som regel automatisk, så du vil få opp en varsling når den kommer.

 

Adobe skal ha sluppet oppdateringen, men den har tilsynelatende ikke kommet til alle samtidig. Det kan være fornuftig å deaktivere Flash, eller sette spilleren til å kun aktiveres når du klikker i innholdsvinduet, frem til oppdateringen faktisk kommer rekende på ei fjøl. Angrepskoden skal nå være i bruk i en rekke verktøy, så for ukjente nettsteder er det muligens lurt å ta sine forholdsregler en liten stund fremover.

Lenke til kommentar

WTF. Denne nyheten er jo eldgammel (23. juni). Nesten litt uforskammet av deg fjarle:

 

https://helpx.adobe.com/security/products/flash-player/apsb15-14.html

 

 

Jeg ser nå at jeg allerede hadde den nyeste versjone innstallert den 3. juli da jeg ryddet litt opp på PC'en

Sårbarheten ble lekket sist søndag kveld som del av Hacking Team-filene, og ble kjent for sikkerhetsfolk i løpet av mandagen. Adobe ga raskt beskjed om at de ville slippe en ny oppdatering 8. juli, noe de gjorde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...