Gå til innhold

TEST: Samsung Galaxy A7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner fortsatt ikke hvorfor dere aldri tenker på samsung Galaxy Alpha når dere sammenligner mot iphone og S5. Hvis hodet mitt husker korrekt, så var vel Alphaen hakket vassere enn både S5 og HTC M8 i Geekbench. Med en nåværende pris nede i 3300,- ville jeg i alle fall nevnt den. Til alle nettroll, jada, den har mindre skjerm og 720p oppløsning, ikke minnekort eller metallbakside, men dog kraftig sak med både pulsmåler og fingeravleser :)

Lenke til kommentar

De har "tatt en Apple" med denne! Jeg tenker ikke på hardwaren men på at det nå plutselig koster en tusing for hvert trinn i økt minnestørrelse -- akkurat samme prinsippet som Apple bruker for å suge brukernes lommebøker tomme.

 

Nei takk! Samsung good-bye hvis de kjører samme prinsipp på Note 5 til høsten. Jeg vil ha SD-kort og utbyttbart batteri, det er hovedsaklig derfor jeg har valgt og sett med velvilje på Samsung til nå.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Vil du ha bra kamera velger du ikke Huawei. LG G3 er nok hakket bedre enn A7 på noen ting og vice versa. Velg den du liker best.

 

honor 6 og A7 er jo lenger opp på topp lista, men er det bare fordi når de anmelde Lg g3 at prisen ga så mye minus. siden på anmeldelsen står det at den kostet 5000 kr, men nå koster den i underkant av 3500 kr.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...