Gå til innhold

Kan dette være navnet på Hearthstones neste utvidelse?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra spillet ikke er pay-2-win så man ikke kan kjøpe kort som er bedre en hva andre har, som er totalt ubalansert.

 

åy, vent litt.. Det er jo hele planen til Blizzard, lat som om spillet ikke er pay-2-win men håv inn penger på folk som MÅ HA de nye kortene..

Finnest det en eneste nyhet om Hearthstone hvor du ikke hopper inn med de spydige kommentarene dine bare for faen? Om du virkelig er 27 år som profilen din sier, oppfør deg slik.

 

Gleder meg til de nye korta. Har kommet meg til legendary de 4 siste gangene etter å ha lært meg å spille utenfor meta slik at det er vanskeligere å gjette hva jeg driver med :)

 

Begynner snart å samle gull da jeg har det fleste korta (uten å bruke en krone på spillet) - Håper de beholder prisene de hadde i forrige expansion.

Endret av PolQwa
  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Bra spillet ikke er pay-2-win så man ikke kan kjøpe kort som er bedre en hva andre har, som er totalt ubalansert.

 

åy, vent litt.. Det er jo hele planen til Blizzard, lat som om spillet ikke er pay-2-win men håv inn penger på folk som MÅ HA de nye kortene..

Finnest det en eneste nyhet om Hearthstone hvor du ikke hopper inn med de spydige kommentarene dine bare for faen? Om du virkelig er 27 år som profilen din sier, oppfør deg slik.

 

Gleder meg til de nye korta. Har kommet meg til legendary de 4 siste gangene etter å ha lært meg å spille utenfor meta slik at det er vanskeligere å gjette hva jeg driver med :)

 

Begynner snart å samle gull da jeg har det fleste korta (uten å bruke en krone på spillet) - Håper de beholder prisene de hadde i forrige expansion.

Får man ikke lov til å ytre meninger om spill på et diskusjonsforum for spill vet jeg ikke helt hva ellers vitsen er med å ha kommentarfelt her..

 

Om du kaller fakta for "spydige kommentarer" vet jeg ikke helt hva du mener, for det er faktisk fakta at Heartstone er pay-to-win mtp at om du ikke har nyeste expansion får du ikke nyeste korta, det vil si at andre har en fordel over deg, altså ubalansert og pay-to-win.

 

Om du vil at heartstone skal få "mildere" kommentarer fra meg så burde du fortelle Blizzard at de skal slutte å presentere et casual-spill som en eSport, samme med Riot.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

PS: Tid er penger, så om du bruker 100 timer på å låse opp noe som andre ikke har, har du essensielt betalt med tid for å vinne over andre, igjen ubalansert.

 

Eksempel: Counter-Strike, om du hopper inn i et CS-game som 100% ny spiller, er det ting du må kjøpe i spillet for å få tilgang til det samme in-game utstyr som de professjonelle?

Nei, så klart ikke, alle er like, DET er eSport, Heartstone er motsatt, folk må betale for å få tilgang til saker som andre har, noe som er ubalansert og setter nyere spillere i en ufordelaktig situasjon, altså ubalansert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

snip

Du kan godt si hva du vil om hearthstone, men hold deg relevant til tema.

Lag gjerne en tråd om at hearthstone er pay 2 win, så kan du diskutere det der uten at jeg eller andre bryr oss nevneverdig.

 

Dette er en nyhet om mer innhold for oss som liker spillet. Vi kan prate om kort vi har lyst på, hvor mye vi gleder oss, diskutere hva vi tror vil skje, om dette navnet kanskje ikke er for hearthstone, ETC.

 

Sure oppstøt som det du presenterte i første post har ingenting å gjøre i kommentarfeltet. Om du vil diskutere dette videre, lag en ny tråd. Her svarer jeg deg ikke igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

PS: Tid er penger, så om du bruker 100 timer på å låse opp noe som andre ikke har, har du essensielt betalt med tid for å vinne over andre, igjen ubalansert.

 

Eksempel: Counter-Strike, om du hopper inn i et CS-game som 100% ny spiller, er det ting du må kjøpe i spillet for å få tilgang til det samme in-game utstyr som de professjonelle?

Nei, så klart ikke, alle er like, DET er eSport, Heartstone er motsatt, folk må betale for å få tilgang til saker som andre har, noe som er ubalansert og setter nyere spillere i en ufordelaktig situasjon, altså ubalansert.

Hvordan i all verden tar du personlig skade av at Hearthstone blir omtalt som e-sport? Angående "pay 2 win" så funker vel Hearthstone som tilnærmet samtlige andre samlekortspill som noen gang har eksistert, så jeg ser ikke problemet, eller hva som er så sjokkerende.

 

Ellers, er virkelig spent på hva som evt. blir annonsert på Blizzcon, digger Hearhtstone, men begynner å kjenne at det trengs en "vitamin innsprøytning" for at det ikke skal dabbe av i interesse snart.

Lenke til kommentar

Hvordan i all verden tar du personlig skade av at Hearthstone blir omtalt som e-sport? Angående "pay 2 win" så funker vel Hearthstone som tilnærmet samtlige andre samlekortspill som noen gang har eksistert, så jeg ser ikke problemet, eller hva som er så sjokkerende.

 

 

 

Ellers, er virkelig spent på hva som evt. blir annonsert på Blizzcon, digger Hearhtstone, men begynner å kjenne at det trengs en "vitamin innsprøytning" for at det ikke skal dabbe av i interesse snart.

 

Helt enig. Det er for lite kort etter min smak. Enda viktigere for min del er en etterlengetet 2v2 modus.

 

Hearthstone tok bort det sosiale fra kortspill, samtidig som det ikke lønner spilleren for å spille med venner.

2v2 hadde virkelig gjort seg for min del. (krysser fingrene for at de sier noe på blizzcon)

Endret av PolQwa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...