Gå til innhold

KONKURRANSE: Vinn opplevelsestur og tøffingkamera


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Langøya har aldri vært i lofoten da...

Så mener dere langøya mener dere Vesterålen. Skal dere til bø i Lofoten må dere til Vestvågøy.

Orker ikke å delta når jeg har stedet vinneren skal til rett utenfor vinduet da ;)

 

Takk! Har rettet i konkurranseteksten nå.

 

Husk at du kan vinne kamera også da, så det er kanskje verdt å være med likevel? ;)

Lenke til kommentar

Jeg synes det er et flott tiltak og konkuranser er altid gøy, men Hvorfor bruke bilde fra Hamnøy i Lofoten som lokke bilde?

Bø i vesterålen er en flott plass! Bruk bilder som stemmer overenns med premien! Destinasjoner nært Bø som er veldig fotogene er Nyksund, Stø, Myre etc etc....

Skal ikke konkurere med noen om hva jeg har utenfor stuevinduet ;) men for all del vis dem flotte plassen de skal til å ikke noe annet!

Lenke til kommentar

Jeg synes det er et flott tiltak og konkuranser er altid gøy, men Hvorfor bruke bilde fra Hamnøy i Lofoten som lokke bilde?

Bø i vesterålen er en flott plass! Bruk bilder som stemmer overenns med premien! Destinasjoner nært Bø som er veldig fotogene er Nyksund, Stø, Myre etc etc....

Skal ikke konkurere med noen om hva jeg har utenfor stuevinduet ;) men for all del vis dem flotte plassen de skal til å ikke noe annet!

 

Det er ikke alltid vi får tak i bilder av nøyaktig det vi ønsker via bildebanken vår. Da må vi gå for det nærmeste alternativet.

Men vi håper selvsagt at vinneren har lyst til å dele noen bilder med oss når han eller hun kommer tilbake. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...