Gå til innhold

Bygg deres eget brorskap


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare litt pirk på tittelen, men skal vel strengt tatt være "Snikmyrde" :)

 

Anyways - ser ut til å kunne bli noe dette her, endelig kunne ta med en venn og snike seg rundt og samarbeide litt!

 

Det har blitt rettet opp! Takk for at du holder meg litt i skjortekragen. ;)

Lenke til kommentar

 

så awesome ut ! gleder meg til den kommer ut :-)

 

"Den" hva for no? Heter "det".

Takk for at du ryddet opp i kommentaren hans, jeg og resten av leserne her på Gamer hadde nok aldri forstått hva han mente uten deg.

 

PS: Det er lite flatterende å leke grammatikknazist når du har ufullstendige ord og setninger selv.

Lenke til kommentar

Med stemmeskuespillet fra AC2, Brotherhood og Revelations friskt i minne, dette kommer garantert til å bli en fest av overspilte franske aksenter à la "The Taunter" fra Monty Python and The Holy Grail.

 

Det blir enten ekstremt bra eller helt forferdelig, avhengig av hvor seriøst de tar seg selv.

 

ut ifra di tingene de har vist så langt så snakker de bare rent britisk..

Lenke til kommentar

 

Nå begynner vi å snakke next-gen!

/sarcasm on ?

 

Nei, mener det. Forrige generasjon ville slitt med dynamikken i omgivelsene og den organiske folkemengden ut ifra det jeg har sett av videoer. Rent spillmessig er ikke spillet banebrytende, men de får i hvert fall tatt flere skritt på det tekniske som ikke ville vært mulig på forrige generasjon, og det var det jeg siktet til.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

 

 

så awesome ut ! gleder meg til den kommer ut :-)

"Den" hva for no? Heter "det".

Takk for at du ryddet opp i kommentaren hans, jeg og resten av leserne her på Gamer hadde nok aldri forstått hva han mente uten deg.

 

PS: Det er lite flatterende å leke grammatikknazist når du har ufullstendige ord og setninger selv.

 

Var egentlig ikke ment som noen gramatikknazist kommentar. Er bare at mange skriver "den" spillet, i stedet for "det" spillet. Høres jo helt feil ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...