Gå til innhold

Spar tusener på å velge riktig telefon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat sånn jeg gjør når jeg bytter mobil. Djuice hadde et veldig bra tilbud på en S4+ black edition som jeg slo til på, og tar jeg bort abb. prisen, koster den meg totalt 2600,- kr. Godt fornøyd med det, og telefonen er bare griselekker :) Er ikke av de som MÅ ha det siste. Før S4'n kom i hus, hadde jeg en LG optimus 4X HD. Har sett og kjent på en S5, og fikk ikke lyst til å bytte selv om skjermen er et hakk bedre.

Lenke til kommentar

Største problemet med å kjøpe gamle topp modellen rett før den nye er at da er det ikke drømmetelefonen lenger. Da blir jo de nye modellene drømmetelefonen. I tillegg til dette (for de som bryr seg om sånt) så liker noen å være "den første" med noe nytt og ikke kjøpe noe "alle andre har".

 

Økonomisk sett er dette lurt :)

Lenke til kommentar

 

Android telefonene er for dyre og de suger.. men en apple tlf fra 2011 til 3770.- er et kjempe kjøp ? Hvorfor gidder dere å skrive om noe annet enn iphone ?

Noen konkrete bevis på at de suger, eller er det din mening?

 

Hvis du leser stykket så har de skrevet at ingen av Androidene er verdt pengene.. mens Apple kan ta 3770.- for en tlf fra 2011 uten at det blir kritisert.. Ingen apple tlf er for dyr.. Hele stykket oser pro apple. Derfor jeg lurte på hvorfor de gidder å skrive om Android rør når det kun er ett merke som duger.

Lenke til kommentar

Herregud for en dustete artikkel. Selvfølgelig sparer man penger på å kjøpe en "utdatert" tlf som snart ikke får firmware oppdateringer mer. Men hvem vil ha det? Man kan jo dra det enda lengre og si, kjøp en Nokia som er "100 år gammel" og betal 300, så har du penger til en ferie. Om du nøyer deg med en helgetur til Gøteborg :) hvordan kan en gammel og utdatert telefon være riktig telefon...om man ikke er litt utdatert selv da. Eller ikke bryr seg om sånt. Men da kjøper man neppe en forholdsvis ny touch telefon uansett! En tlf er, akkurat som et hus, eller hva som helst annet, verdt det folk er villig til å betale for den!

Endret av Xkr%#^+*
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...