Gå til innhold

Se hvilke mobiler som solgte best i februar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Har akkurat tatt en runde selv for finne ny mobil. Tar man med pris så faller mitt valg på LG G2. Skjerm og batteritid trekker kraftig opp. Forstår ikke at folk fortsetter å kjøpe iPhone.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Har akkurat tatt en runde selv for finne ny mobil. Tar man med pris så faller mitt valg på LG G2. Skjerm og batteritid trekker kraftig opp. Forstår ikke at folk fortsetter å kjøpe iPhone.

 

Det er vel fordi en iPhone er såpass mye mer kompakt og enklere å ha i lomma. Ikke alle vil ha en stor telefon.

Lenke til kommentar

Har akkurat tatt en runde selv for finne ny mobil. Tar man med pris så faller mitt valg på LG G2. Skjerm og batteritid trekker kraftig opp. Forstår ikke at folk fortsetter å kjøpe iPhone.

 

Kan ihvertfall snakke for min del:

Jeg ønsket meg en kompakt, enhånds telefon. En telefon jeg kunne enkelt manuvrere meg rundt og enkelt kunne nå hvert hjørne uten å bevege på telefonen i hånda.

 

For min del er det en mer avslappende telefon og bruke. Ja, batteriet er nok noe vell svakt fra tidligere erfaringer med konkurrentene (HTC/Samsung), men det er en vane sak.

 

Mitt bruk er casual nettaviser/facebook, sporadisk bruk av youtube, tale og teksting. Når det er hele behovet, så betaler jeg gledelig noen hundrelapper ekstra for en telefon jeg føler er mest komfortabel, det til tross for at konkurrentene er bedre for den mer aktive bruker.

Lenke til kommentar

Har akkurat tatt en runde selv for finne ny mobil. Tar man med pris så faller mitt valg på LG G2. Skjerm og batteritid trekker kraftig opp. Forstår ikke at folk fortsetter å kjøpe iPhone.

 

Android tlf bruker like mye strøm som Iphone. Utenom om Sony Z1 Compact, den har strømspare funksjon. Slår av alt av app'er, wifi, 3g og 4g. Når skjermen slår seg av. På 12 timer uten at den var i bruk. Så hadde den kun brukt 4 % strøm.:-)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...