Gå til innhold

Apple ber guvernøren om å legge ned veto


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å legge ned veto for å ikke innføre denne loven strider mot enkeltpersoners/ foretakseieres rettigheter. Hvis man skal ha ekte frihet for folket så må dette også gjelde bedrifter som folket driver.

 

Å nekte butikkeiere å nekte visse folk tilgang til butikken strider imot friheten til eierne av butikkene. Jeg synes ikke denne loven er noe bra, men det bryter med alle mine prinsipper om frihet å ikke la butikkeiere velge sine kunder.

 

Gjett om jeg kommer til å få hets for denne kommentaren :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Å legge ned veto for å ikke innføre denne loven strider mot enkeltpersoners/ foretakseieres rettigheter. Hvis man skal ha ekte frihet for folket så må dette også gjelde bedrifter som folket driver.

 

Å nekte butikkeiere å nekte visse folk tilgang til butikken strider imot friheten til eierne av butikkene. Jeg synes ikke denne loven er noe bra, men det bryter med alle mine prinsipper om frihet å ikke la butikkeiere velge sine kunder.

 

Gjett om jeg kommer til å få hets for denne kommentaren :p

 

Så i bunn og grunn synes du det var helt ok at jøder ble nektet adgang til butikker og restauranter i Hitlers Tyskland, og svarte i Sør Afrika?

Hvis du som butikkeier mener å ha rett til å diskriminere på bakgrunn av rase, kjønn, etnisitet eller legning, må du vel ha krav om medlemskap, slik som frimurere har.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Å legge ned veto for å ikke innføre denne loven strider mot enkeltpersoners/ foretakseieres rettigheter. Hvis man skal ha ekte frihet for folket så må dette også gjelde bedrifter som folket driver.

 

Å nekte butikkeiere å nekte visse folk tilgang til butikken strider imot friheten til eierne av butikkene. Jeg synes ikke denne loven er noe bra, men det bryter med alle mine prinsipper om frihet å ikke la butikkeiere velge sine kunder.

 

Gjett om jeg kommer til å få hets for denne kommentaren :p

 

Hah! Hva med å boicotte disse diskriminerende butikkene. Ingen homofile eller lesbiske kommer til å sette sin fot innenfor disse butikkene uansett. Jeg ser heller ingen grunn til at noen straight'e skulle gjøre det.

 

Et interessant spørsmål er hvordan disse patetiske unnskyldningene for butikkeiere skal vite om den enkelte kunde er homo eller ei. Minner meg om "Don't ask don't tell", (DADT), som gjalt i det amerikanske forsvaret til det ble opphevet i 2011.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...