Gå til innhold

Se hva fotoproffene tar med seg i sekken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Spør du meg så kan ikke det der sammenlignes engang.

 

Den dedikerte siden ser pen ut, den viser hva folk har i "sekken" (altså ikke kun en liste over hva folk har, men den VISER det faktisk).

 

Jeg har aldri sett noe lignende, og jeg liker hva jeg ser! :)

 

 

Og det gjør ikke siden til japancamerahunter? Har du vært innom siden eller forsnakket du deg litt?

 

Spør du meg kan det ikke sammenliknes engang, japancamerahunter har snart 800 "bag shots", den copy-cat-sida har vel ikke mer enn kanskje ?50?...

Lenke til kommentar

Og det gjør ikke siden til japancamerahunter? Har du vært innom siden eller forsnakket du deg litt?

 

Spør du meg kan det ikke sammenliknes engang, japancamerahunter har snart 800 "bag shots", den copy-cat-sida har vel ikke mer enn kanskje ?50?...

 

Ikke på samme effektive måte, nei.

At begge sidene har mye av de samme funksjonene, så er det lagt opp på en mye mer effektiv måte på inmybag.net,

og ikke minst mye bedre å lese!

 

Er jo såklart pga. at inmybag.net er en side som er dedikert for at man skal vise frem hva man har i fotobaggen sin, og ikke bare et lett omgjort wordpress tema.

 

Tankegangen er noe av den samme, men utføringen blir noe helt annet.

 

Man kan jo og sammenligne det gamle "blink" eller "nettby" med facebook og, men det faktum at facebook tok det litt lenger og faktisk fikk det til å se bra ut samtidlig som at det har funksjonaliteten på plass.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...