Gå til innhold

Windows XP får viktig sikkerhetsoppdatering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Døende, markedsandel på 37%, folk har forskjellige bruksområder og det finnes noe som kalles ordentlige brannmurer.

 

ER dere sikre på at hacker'ne kommer forbi en ordentlig brannmur, uten at brukeren av PC'en innviterer "hackeren" ved å gjøre noen dumme surfesprell, dumme e-post-åpningssprell.

 

Hva om brukeren lar være å bruke den sykeste nettleseren i manns minne, IE (Internet Explorer), er brukeren trygg da.

 

Nok en tynn artikkel fra HW.no synes jeg. Litt "egen-research" hadde vært greit å se til noen artikler. Nå er ikke jeg noen guru, men det må være lov å tenke litt selv.

Lenke til kommentar

Døende, markedsandel på 37%, folk har forskjellige bruksområder og det finnes noe som kalles ordentlige brannmurer.

 

ER dere sikre på at hacker'ne kommer forbi en ordentlig brannmur, uten at brukeren av PC'en innviterer "hackeren" ved å gjøre noen dumme surfesprell, dumme e-post-åpningssprell.

 

Hva om brukeren lar være å bruke den sykeste nettleseren i manns minne, IE (Internet Explorer), er brukeren trygg da.

 

Nok en tynn artikkel fra HW.no synes jeg. Litt "egen-research" hadde vært greit å se til noen artikler. Nå er ikke jeg noen guru, men det må være lov å tenke litt selv.

 

Det hjelper, for all del - men det er fortsatt ingen god grunn til å bruke et OS som ikke får patcher.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...