Gå til innhold

Nexus 5-kameraet kan få stor forbedring


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

jeg kjønner ikke hvorfor noen sa at nexus var den første telefonen med HDR+ fungsjonen, HTC One har den også, i HTC Zoe.....

 

og kameraet til HTC One var også dårligere før.... men de oppdaterte programvaren sånn at den ble bedre (tror det var en eller to måneder etter den kom på markedet, så alle kamera tester innen det med htc one er det ikke hvits å se på engang.).

Lenke til kommentar

Jeg tror dette kan bli veldig bra. Pr. i dag er det stort sett alltid kameraprogramvaren til produsenten av en telefon som er det beste alternativet, men det er veldig varierende kvalitet på de appene. Hvis custom kameraprogramvare får god nok kontroll over kameraet, kan vi pluselig få like gode kameraapper over alt, og det blir direkte konkurranse mellom utviklerne av slike programmer. For eksempel er det stort sett ikke spesielt viktig lengre hvor gode tastaturprogrammer de ulike mobilprodusentene lager, fordi man alltid kan legge inn swiftkey som fungerer bra på nesten alle android enheter.

Lenke til kommentar

Eller Google Keyboard, som i tillegg er gratis.

Personlig synes jeg Google Keyboard fungerer bedre enn SwiftKey (etter siste oppgradering vel og merke). Etter å ha brukt SwiftKey nå i over to år så har jeg byttet helt til Google Keyboard.

 

jeg kjønner ikke hvorfor noen sa at nexus var den første telefonen med HDR+ fungsjonen, HTC One har den også, i HTC Zoe.....

og kameraet til HTC One var også dårligere før.... men de oppdaterte programvaren sånn at den ble bedre (tror det var en eller to måneder etter den kom på markedet, så alle kamera tester innen det med htc one er det ikke hvits å se på engang.).

*skjønner ikke

 

Nexus 5 er første telefon som får den oppgraderte kameraprogrammvaren fra Google først. Ikke den telefonen som får HDR+ først.

Endret av Unlimited LTD
Lenke til kommentar

Håper den kommer før eller siden.

 

Kunne gjerne tenkt meg en HTC "Two"(eller hva de nå måtte kalle M8) med 5+ Mpix kamera(UltraPixel konseptet er spennende, men de trenger bare å vise at det gir gode resultater i praksis), HAAC-mikrofoner(uunværlig på konsert) og DNG støtte. Pakk den inn i samme kabinett som One og jeg er en happy camper.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...