Gå til innhold

Anmeldelse: The Raven: Legacy of a Master Thief


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er dessverre helt enig med deg. Første episode er veldig bra, og andre episode også, helt til man ikke spiller Zellner lenger. Trodde dette spillet kom til å trenge høyt opp på min liste over årets beste spill etter at jeg spilte første episode, men til slutt lander jeg på en sekser, akkurat som deg.

Det er tydelig at pengene tok slutt da de lagde dette spillet, for så feil går det virkelig ikke an å trå etter en så sterk start. De rare kuttene mellom episodene vitner om at utgiveren kanskje var klar over at om de slapp hele spillet så ville det bli bråk og derfor skjulte dette ved å lansere spillet i et episodeformat, under forventing om at episode 2 og 3 ville fortsette der episode 1 slapp.

Endret av radiohodet
Lenke til kommentar

Jeg er skeptisk til dette spillet både på bakgrunn av lunkne anmeldelser og det faktum at jeg likte Book of Unwritten Tales langt dårligere enn de fleste andre fans av sjangeren virker å gjøre. Men den krampaktige humoren som ødelegger innlevelsen i det spillet er sikkert ikke noe The Raven lider like mye av. Jeg er såpass nysgjerrig at jeg regner med jeg investerer i dette dersom jeg har tid til å spille før Kickstarter-avkastningene for alvor begynner å renne inn på nyåret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...