Gå til innhold

Nå er det snart slutt på Nintendo Wii


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Gjest Bruker-292501

Lurer på hvordan neste nintendo maskin blir, hver andre nintendo maskin har jo vært en oppgradering av den forrige, nes til snes, n64 til gc, wii til wiiu, hva blir det neste?

Lenke til kommentar

Lurer på hvordan neste nintendo maskin blir, hver andre nintendo maskin har jo vært en oppgradering av den forrige, nes til snes, n64 til gc, wii til wiiu, hva blir det neste?

 

Om det blir en til tipper jeg det blir den siste. Overrasker meg om ikke Nintendo ender opp som Sega, med å lage software og ikke hardware.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Om det blir en til tipper jeg det blir den siste. Overrasker meg om ikke Nintendo ender opp som Sega, med å lage software og ikke hardware.

Nintendo vil aldri slutte, det er dem som er kongen innen gaming, blir ikke noe gaming uten zelda og mario. heller større sjanse for at xbox one blir den siste slik som den nå skal være, wii u tvinger deg i det minste ikke til å måtte være online så lenge maskinen er på...

Lenke til kommentar

Det kan helt fint blir Zelda og Mario uten Nintendo-maskin, da.

 

Jeg er Nintendoelsker selv, men det har stått litt stille i det siste. Hvor er den neste Pokemon, Metro, Mario eller Zelda-serien? Det funker ikke i lengden å leve på nostalgiske folk på snart 40.

 

Tenk deg hvor mye Mario eller Pokemon på iOs ville solgt!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Det kan helt fint blir Zelda og Mario uten Nintendo-maskin, da.

 

Jeg er Nintendoelsker selv, men det har stått litt stille i det siste. Hvor er den neste Pokemon, Metro, Mario eller Zelda-serien? Det funker ikke i lengden å leve på nostalgiske folk på snart 40.

 

Tenk deg hvor mye Mario eller Pokemon på iOs ville solgt!

Snart 40? du mener vell snart 30? jeg er 22 og har vokst opp og alltid elsket nintendo og spillene er gode ikke pågrunn av noe nostalgia men fordi dem er gode. Nei å ha dem på ios ville vært fryktelig, nintendo er og vil alltid tilhøre nintendo, nå det siste har de kommet med mange gode nyheter som det etterlengtede oppfølgeren til a link to the past, super mario 3d world og det nyligste pokemon x and y, metroid er dog død men trenger ikke den serien for å leve videre

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Nintendo kan gjerne fortsette å lage oppfølgere så lenge dem vil, jeg vil fortsette å kjøpe dem og støtte nintendo:) har alltid elsker nintendo og spillene dems mer enn sony og xbox sine spill

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...