Gå til innhold

Project Reality blir frittstående spill (Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her har dere nok tolket litt feil:

"på en ny versjon av Fools Road-kartet. Her foregår handlingen øst i Laskar Gar i Afghanistan."

Det skal være en ny versjon av fools road, som er i Tsjetsjenia, og et annet kart som er en satt til Laskar-dalen, i tillegg skal det lanseres ett treningskart.

Lenke til kommentar

Høres bra ut, men at de starter med å kun fokusere på infanteri er litt merkverdig. Har vi ikke nok modern military shooters?

 

Kan ikke drive krigføring i urbane områder uten infanteri.

Riktignok er ikke Fools road i urbane strøk, men 40 tank vs 40 tank uten noe form for infanteri blir likevel en CF uten like.

 

Nå skal det også sies at 40 menn vs 40 menn heller ikke er noe å sikle etter... Forhåpentligvis kommer de med mere content når de får litt luft under vingene ved alpha/beta release.

Lenke til kommentar

 

Kan ikke drive krigføring i urbane områder uten infanteri.
Riktignok er ikke Fools road i urbane strøk, men 40 tank vs 40 tank uten noe form for infanteri blir likevel en CF uten like.

Nå skal det også sies at 40 menn vs 40 menn heller ikke er noe å sikle etter... Forhåpentligvis kommer de med mere content når de får litt luft under vingene ved alpha/beta release.

 

Jeg sier da ikke at det ikke skal være infanteri. Jeg har vært infanteri selv i tre år, viktigheten av å ha infanteri forstår helt helt fint, og jeg elsker å være infanterimann like mye i virkeligheten som i spill. Mye heller enn å sitte i et kjøretøy.

 

Men det er ikke hva jeg snakker om. Jeg mener det er snodig at de skal lage Project Reality i CryEngine 3, men nå med omtrent ren infanteri til å begynne med. Fly? Helikopter? Tanks? Biler? Project Reality uten kjøretøy blir jo bare et hvilket som helst multiplayer-skytespill. Ja, med fokuset på realisme blir det bittelitt annerledes. Men vi har fortsatt Red Orchestra, Insurgency osv.

Jeg håper de ekspanderer så kjapt som mulig. Hvis ikke blir ikke dette noe verdig spill til BF2-modden.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

Kan ikke drive krigføring i urbane områder uten infanteri.

Riktignok er ikke Fools road i urbane strøk, men 40 tank vs 40 tank uten noe form for infanteri blir likevel en CF uten like.

 

Nå skal det også sies at 40 menn vs 40 menn heller ikke er noe å sikle etter... Forhåpentligvis kommer de med mere content når de får litt luft under vingene ved alpha/beta release.

Jeg sier da ikke at det ikke skal være infanteri. Jeg har vært infanteri selv i tre år, viktigheten av å ha infanteri forstår helt helt fint, og jeg elsker å være infanterimann like mye i virkeligheten som i spill. Mye heller enn å sitte i et kjøretøy.

 

Men det er ikke hva jeg snakker om. Jeg mener det er snodig at de skal lage Project Reality i CryEngine 3, men nå med omtrent ren infanteri til å begynne med. Fly? Helikopter? Tanks? Biler? Project Reality uten kjøretøy blir jo bare et hvilket som helst multiplayer-skytespill. Ja, med fokuset på realisme blir det bittelitt annerledes. Men vi har fortsatt Red Orchestra, Insurgency osv.

 

Jeg håper de ekspanderer så kjapt som mulig. Hvis ikke blir ikke dette noe verdig spill til BF2-modden.

Det at de fokuserer først og fremst på infateri-biten av spillet først, har vel gjerne noe med hvor mye tid som det faktisk går med i å lage ett spill. Dissa gutta jobber uten lønn, menst dem jobber fulltidsjobber i tillegg til å lage PR. Hvor mye en kan forvente i den tidlige delen av spillfasen, er igrunn veldig begrenset. Ser en på tidlige realeser av PR på Arma og BF, så var det ganske så begrenset i starten, og bygde seg videre på det.

 

Ett bra utganspunkt er meget viktig. Dissa gutta er perfeksjonister hele veien, slik at når basic av infanteridelen er på plass, så kommer sikkert kjøretøy inn i bildet. Bedre med en infanteridel, som føles spillbar, en ett spill med masse kjøretøy og kart, som ikke er spillbart i det hele tatt, men det er nå min mening.

Lenke til kommentar

Tester viser til at du kan ha opp til 256kvadrat kilometer med cryengine.

 

Men infanteri er jo selvsagt for at ting skal funke på det laveste nivået så kommer kjøretøy etc. Men det er som regel overkill å ha noe over 8x8.

 

Det jeg liker best er at man ser for seg enkelheten til BF2:PR og ikke legge til ting bare fordi man kan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...