Gå til innhold

Google med Find my iPhone-lignende tjeneste


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden Windows Phone har hatt denne tjenesten helt fra starten i 2010 (det visste dere vel?), burde dere heller benytte en generisk betegnelse som f.eks. "find my phone" i overskriften enn å kun sammenligne med et varemerke.

Jeg ser poenget ditt og er forsåvidt enig i at rett skal være rett men folk flest er langt mer kjent med iPhone kontra Windows Phone som gjør det lettere å finne ut av hva det dreier seg om.

Tror det nok heller handler om å kommunisere så effektivt og klart som overhodet mulig enn iPhone-favorisering :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Siden Windows Phone har hatt denne tjenesten helt fra starten i 2010 (det visste dere vel?), burde dere heller benytte en generisk betegnelse som f.eks. "find my phone" i overskriften enn å kun sammenligne med et varemerke.
Jeg ser poenget ditt og er forsåvidt enig i at rett skal være rett men folk flest er langt mer kjent med iPhone kontra Windows Phone som gjør det lettere å finne ut av hva det dreier seg om.Tror det nok heller handler om å kommunisere så effektivt og klart som overhodet mulig enn iPhone-favorisering :)

 

Nå skal jeg ikke være vanskelig. Jeg har bare vanskelig for å tro at folk flest ikke vil forstå hva det dreier seg om hvis det står "Find my Phone", i stedet for "Find my iPhone".

Dette er bra for Android-brukere og et steg i riktig retning for å kunne bruke Android i bedriftsammenheng.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883

Tommelen opp til dere for å ha tatt til vett og endret den ynkelige lureoverskriften som ble brukt først.

 

Ang. saken, så har jeg egentlig ikke savnet denne tjenesten hos Android, men det er uansett greit å vite at man har muligheten til å renske telefonen hvis den skulle bli stjålet.

Lenke til kommentar

Siden Windows Phone har hatt denne tjenesten helt fra starten i 2010 (det visste dere vel?), burde dere heller benytte en generisk betegnelse som f.eks. "find my phone" i overskriften enn å kun sammenligne med et varemerke.

Kom vel Februar 2009, men da til forgjengeren Windows Mobile 6. ;)

Altså nesten 1,5 år før Apple oppfant funksjonen med "Find my iPhone".

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hei, gutter og jenter.

 

Før dere alle sier "har hatt det lenge!".

Ja.. Samsung, HTC og Sony etc. har hatt dette lenge. Opp til flere år. Men det er snakk om offisiell release. Ingen beta-app.

 

Jeg synes det er flott at det kommer ferdig innebygd, så slipper man å "knote" med andre apper for å gjøre dette.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hei, gutter og jenter.

 

Før dere alle sier "har hatt det lenge!".

Ja.. Samsung, HTC og Sony etc. har hatt dette lenge. Opp til flere år. Men det er snakk om offisiell release. Ingen beta-app.

 

Jeg synes det er flott at det kommer ferdig innebygd, så slipper man å "knote" med andre apper for å gjøre dette.

 

Man slipper å knote med andre apper da det ligger ferdig innebygget i samsung mobiler

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Siden Windows Phone har hatt denne tjenesten helt fra starten i 2010 (det visste dere vel?), burde dere heller benytte en generisk betegnelse som f.eks. "find my phone" i overskriften enn å kun sammenligne med et varemerke.
Kom vel Februar 2009, men da til forgjengeren Windows Mobile 6. ;)Altså nesten 1,5 år før Apple oppfant funksjonen med "Find my iPhone".

 

Man skal jo helst ikke snakke høyt om hva Windows phone kan... Kan jo være flere vil begynne å kjøpe de da. alle journalister tviholder jo på sin Iphone

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...