Gå til innhold

Skal bygge til venn, 10-12k prisklasse, Gamer modell


Anbefalte innlegg

Hei.

Har sakt ja til og hjelpe en yngre venn med og skaffe deler og bygge til en venn.

Han sa han ville bruke til Bf4 kom ut og han trenger den ikke før sommeren (juli, aug)

 

Spørsmålet mitt er.

kommer det noe revlusjonerende deler ut i nærmeste fremtid,

Gjelder enda i5 og i7? Er en liten stund siden jeg følgte med på deler og pc bygging, er rusten! :grin2:

Er det noen gode Gpu'er på vei?

jeg vet at system kravenen til Bf4 ikke er ute enda så litt vanskelig og si hva jeg skal ha, men regner med at det skal gå fint og holde seg innenfor prisklassen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Har sakt ja til og hjelpe en yngre venn med og skaffe deler og bygge til en venn.

Han sa han ville bruke til Bf4 kom ut og han trenger den ikke før sommeren (juli, aug)

 

Spørsmålet mitt er.

kommer det noe revlusjonerende deler ut i nærmeste fremtid,

Gjelder enda i5 og i7? Er en liten stund siden jeg følgte med på deler og pc bygging, er rusten! :grin2:

Er det noen gode Gpu'er på vei?

jeg vet at system kravenen til Bf4 ikke er ute enda så litt vanskelig og si hva jeg skal ha, men regner med at det skal gå fint og holde seg innenfor prisklassen!

Nvidia 7-serien får vi vel se mer om, etterhvert
Lenke til kommentar

Hei.

Har sakt ja til og hjelpe en yngre venn med og skaffe deler og bygge til en venn.

Han sa han ville bruke til Bf4 kom ut og han trenger den ikke før sommeren (juli, aug)

 

Spørsmålet mitt er.

kommer det noe revlusjonerende deler ut i nærmeste fremtid,

Gjelder enda i5 og i7? Er en liten stund siden jeg følgte med på deler og pc bygging, er rusten! :grin2:

Er det noen gode Gpu'er på vei?

jeg vet at system kravenen til Bf4 ikke er ute enda så litt vanskelig og si hva jeg skal ha, men regner med at det skal gå fint og holde seg innenfor prisklassen!

 

4. Generasjon I5/I7 er nettop lansert(4XXX)

Nidias 7XX serie er nettop lansert (770/780)

 

 

Skal nok klare og holde deg innenfor grensen ja, BF4 kommer ikke til å kreve mye mer enn BF3(?), men du klare deg nok lenge meg i5 og 780 :D

Endret av Haugezz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...