Gå til innhold

Honor PVP vs PVE gear


Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg spiller en rogue, som jeg har begynt å geare pve. har ilvl 491 for øyeblikket, så vurderer jeg å gå litt arena med en kamerat seinere, så det jeg lurer på er hva som vil være best?

 

Vil det være best med mitt nåværende pve(491) gear eller med fult honor-pvp gear (ilvl 476). Honor PVP gearet er jo mye lavere ilvl enn det jeg har og har dårligere stats, men det har PVP Power noe jeg ikke har noe av med pve gearet.

 

Har akkurat startet å spille etter et års tid, derfor nubb spørsmålet. (Har null erfaring med pvp power)

 

Mvh.

Sindre DL

Endret av sindredl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville blandet litt PVP og PVE gear, nok til å få eventuelle bonuser. Pve geared ditt er jo høyest ilvl som du sier, men du ville nok blitt nuket rimelig fort uten resilience, og uten pvp power er du også ganske sjanseløs.. Vil anbefale å prøve en runde med begge sets, eventuelt blande :)

Lenke til kommentar

PVP power er kraftigt nerfet, så mye pvp gear som kan være veldi bra framt il ilvl 496, som er cappen i pvp nå. Det er for at Pvp tyranical skal være det beste som er til PVP, men pve gear er ikkje så langt bak som det var før 65% resi base stat buffen.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...