Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jente hjelp, spørre ut/ fortelle jeg liker henne.


Anbefalte innlegg

Så tingen er at jeg liker en jente, sånn Godt over middels. Alle er klar over det, hun og mest sannsyneli. Problemet er jeg ikke greier og konverserer, begynner og stammer og er helt stressa.Jeg vett rett og slett ikke hvordan jeg skal si noe til henne om følelsene mine. Jeg vett ikke om hun føler noe, men kompisene mine mener jeg er ganske betatt (Snakker konstant om henne)og slik.

 

 

Så hvordan kan jeg si det til henne Elle be henne ut. :)Anonym poster: eac7deb578dcc16df4bda0d8ac05799a

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser middels greit ut. God retorikk men stammer i nærhet av henne (Sånna alvorlig mye). Sosial status er bra Anonym poster: eac7deb578dcc16df4bda0d8ac05799a

Akkurat. Slik det høyrest ut så er det best om ho er forelska i deg. Er ho ikkje det, så kan du berre gløyme eit forhold med henne. Med mindre du kan leve med at ho konstant har hovudpine og pular 7/10-10/10 gutar på si.

Lenke til kommentar

Med mindre du kan leve med at ho konstant har hovudpine og pular 7/10-10/10 gutar på si.

Wait what?

 

Til trådstarter: Den beste løsningen her er vel å bare hoppe inn i det med begge beina. Spør henne om hun vil bli med å gjøre noe med deg. Er hun interessert, vil resten stort sett greit hvis dere passer sammen. Gjør dere ikke det - synd, men det er lite man kan gjøre med det. Det er flere jenter der ute :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Wait what?

 

Til trådstarter: Den beste løsningen her er vel å bare hoppe inn i det med begge beina. Spør henne om hun vil bli med å gjøre noe med deg. Er hun interessert, vil resten stort sett greit hvis dere passer sammen. Gjør dere ikke det - synd, men det er lite man kan gjøre med det. Det er flere jenter der ute :)

 

Fortsatt hjelper det han ikke noe om å bare hoppe inn i det og spørre henne ut, når han nesten ikke klarer å snakke med henne engang! mitt tips, som noen andre allerede har sagt, er å øve foran speilet eller med en god venn du stoler på, og bare være deg selv :-) kommer seg sikkert etterhvert <3

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Da var det spurt.

 

Spurte om hun ville bli med på resturang en dag men fikk svar:

"Jobber helt til ferien"

Forsåvidt så vett jeg det er sant men ser på det som nei i en litt snillere versjon. :)Anonym poster: eac7deb578dcc16df4bda0d8ac05799a

det er synd. Du får bare lete videre da.. Lykke til :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...