Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Treffe mennesker!


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg er lei av å sitte hjemme hver helg, alene. Så jeg vil gjerne treffe mennesker, men jeg er altfor beskjeden til å kunne ta en tur ut på byen og treffe folk. Så er det noen måte jeg kan komme i kontakt med mennesker som har noen av de samme interessene som jeg har, og som er i omtrent samme aldersgruppe?

Finnes det en side for slike ting? Altså en dating side, bare at du ikke skal dater folk, men bare snakker med folk, og kanskje skaffer deg noen venner/kontakter.

 

Snakker med folk på omgelge av og til, men det er lang ifra det jeg vil :) Vil gjerne til et sted hvor det kanskje er andre mennesker som også søker å komme i kontakt med andre.

 

Håper dere skjønner hva jeg vil frem til. :)

 

Takk for alle svar!

Endret av speedskater
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er bare du som kan stoppe deg. Se for deg deg selv i sosiale situasjoner som du er komfortabel i, og hvor du gjør noe du liker. Fint, ikke sant?

 

Liker å være blant få folk, men sliter med å bare komme meg ut av huset.... Så prøver å nå ut til folk via nettet, men det er kanskje ikke den beste måten :( Blragh, sommerferien kommer til å bli kjedelig, med mindre jeg gjøre noe drastisk.... og det vet jeg ikke om jeg er i stand til... hjelp.... jaja, jeg får god trening i hobbyene mine da :) (Musikk, tegning, kaste kniver osv...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...