Gå til innhold

Dårlig erfaring med selger, hvilken rett har jeg her?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg kjøpte en jakke på jack and jones i sandvika for to uker siden og har et lite spørsmål om kjøpsloven. Etter jeg hadde kjøpt jakken så jeg at sømmen ved hetten hadde gått opp. Jeg dro da og spurte om de kunne fikse dette og de sa jeg skulle komme tilbake 2 dager senere etter de hadde ringt meg. De ringte aldri men jeg dro likevel. Jakken var ikke der og de sa jeg skulle bli ringt opp når den var klar. Når jeg dro dit en uke senere uten å ha blitt ringt opp var den der men jakken var sydd feil. Jeg ville da ha en ny jakke fordi etter hva jeg har forstått har de valget mellom å fikse jakken eller gi meg en ny. Da sier de at se har 3 forsøk på å få jakken bra. Er dette riktig? Har de virkelig 3 forsøk på å rette opp jakken. Føler jeg har noe rett på kompensasjon for alt bryet jeg har måttet gå gjennom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...