Gå til innhold

Hva skal jeg velge som digital sentralbordløsning til kundeservice?


Aiven

Anbefalte innlegg

(Usikker på om dette var rett kategori.) Jeg har startet min egen bedrift innenfor kundeservice. Har ikke holdt på lenge, men har fått en fast kunde. Jeg lurer på om det finnes en løsning som lar meg ringe fra norsk nummer på pcen, så jeg kan bruke mitt kostbare pcheadsett til å ringe med (jeg tror dette kalles en sentralbordløsning). For tiden bruker jeg mobilen, men med hundrevis av samtaler daglig er det langt fra ideelt.

 

 

Jeg trenger:

  • Å ringe fra norsk nummer.
  • En løsning som ikke er altfor kostbar.
  • Minst ett, gjerne flere inn-numre. Kan evt. benytte mobilnumre jeg allerede har.

Vil også gjerne ha:

  • Muligheten til å ringe fra og motta samtaler til mitt norske nummer over hele verden, så lenge jeg har internett-tilgang.

Fins det noen gode kommersielle løsninger, evt. lure workarounds for å få til dette?

Endret av Aiven
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...