Gå til innhold

Har så ekstremt lyst til å flytte men har ingen anelse hvordan jeg skal begynne?


Ladida93

Anbefalte innlegg

Hei!

Er en gutt på 19 år som endelig har fått den følelsen av å ville flytte ut hjemme ifra, er så lei av å være her (Haugesund). Har bestemt meg for å ville flytte til Bergen men hører det er ganske dyrt å bo der.

Kom ut av skapet for ikke så lenge siden å har bestemt meg for etter dette året på videregående skal jeg ta et fri år for å finne mer ut av meg selv leve livet for hva jeg har gått glipp av osv. Har så lyst til å flytte etter sommer elns..

har dere tips?

 

Sånn jeg tenkte det er at jeg bor hos kompissen min i bergen, søker jobb imens jeg er der.. og OM det jeg gjør det kan jeg kanskje bo hos han en liten stund helt til jeg finner meg en egen hybel/leilighet? i dno.. er så uviten i det "voksne" liv. Hjeeeelp :((

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Går du på studiefag eller yrkesfag? Jeg foreslår uansett at du fullfører videregående og deretter søker studieplass eller lærlingplass i Bergen.

 

Forresten ligger denne tråden i feil kategori. Spør pent en moderator om å flytte den til riktig plass.

Endret av Zarac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...