Gå til innhold

Lager spill om sin kreftrammede sønn på 4 år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hele konseptet hørtes ikke ut som noe som vil være egnet for et dataspill. Ihvertfall ikke et godt ett. Og hvis jeg er interessert i å bli rørt er det bare å gå inn på en statistikk over hvor mange tusen barn som dør av hungersnød i uken.

 

Nemn en person i verda som ikkje e berørt av kreft på en eller anna måte. Hungersnød rører ved mange ferre enn kreft. Prøver ikkje å skape en debatt på ka som e best og verst, men klarte desverre ikkje dy meg :(

Lenke til kommentar
Hele konseptet hørtes ikke ut som noe som vil være egnet for et dataspill. Ihvertfall ikke et godt ett. Og hvis jeg er interessert i å bli rørt er det bare å gå inn på en statistikk over hvor mange tusen barn som dør av hungersnød i uken.
Nemn en person i verda som ikkje e berørt av kreft på en eller anna måte. Hungersnød rører ved mange ferre enn kreft. Prøver ikkje å skape en debatt på ka som e best og verst, men klarte desverre ikkje dy meg :(

 

Skal ikke dra denne debatten mye lenger, men må bare si at den uttalelsen der er det ikke mye hold i. Hungersnød rammer over en milliard mennesker på verdensbasis etter tall fra 2010, og heldigvis har ikke 1 milliard av verdens mennesker kreft.

 

On topic: Jeg er veldig fan av spill som tør å gå en annen vei, men får å sette pris på dette spillet tror jeg nok man må innstille seg på å ikke møte en tradisjonell spillopplevelse. Vil tro utformingen blir mer i stil med en interaktiv film. Kommer nok ikke til å prøve det selv, men kudos til utviklerne for å utvide grensene til spillmediet.

Lenke til kommentar
Hele konseptet hørtes ikke ut som noe som vil være egnet for et dataspill. Ihvertfall ikke et godt ett. Og hvis jeg er interessert i å bli rørt er det bare å gå inn på en statistikk over hvor mange tusen barn som dør av hungersnød i uken.
Nemn en person i verda som ikkje e berørt av kreft på en eller anna måte. Hungersnød rører ved mange ferre enn kreft. Prøver ikkje å skape en debatt på ka som e best og verst, men klarte desverre ikkje dy meg :(
Skal ikke dra denne debatten mye lenger, men må bare si at den uttalelsen der er det ikke mye hold i. Hungersnød rammer over en milliard mennesker på verdensbasis etter tall fra 2010, og heldigvis har ikke 1 milliard av verdens mennesker kreft.On topic: Jeg er veldig fan av spill som tør å gå en annen vei, men får å sette pris på dette spillet tror jeg nok man må innstille seg på å ikke møte en tradisjonell spillopplevelse. Vil tro utformingen blir mer i stil med en interaktiv film. Kommer nok ikke til å prøve det selv, men kudos til utviklerne for å utvide grensene til spillmediet.

 

1 av 3 får kreft. Alle er berørt. Kan vel ikke si det samme om hungersnød, selv om hungersnød er vel så ille om ikke verre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...