Gå til innhold

Noen som har noen local co-op spill og anbefale?


Galest

Anbefalte innlegg

Hei, jeg spiller en del local co-op spill for tiden med en kamerat. Har spilt Army of Two 1 og 2, Borderlands 1 (skal snart spille 2).

 

Spill som jeg har prøvd tidligere er Halo, Fifa, NHL, Resident Evil 5, Orcs Must Die 1 og 2, Portal 1 og 2.

 

Så lurte på om det var noen som visste om noen kule local co-op spill. Trenger ikke å være skytespill dere anbefaler, vi er mest interresert i gameplay. Feks i borderlands og army of two likte vi veldig hvordan man kunne oppgradere diverse våpen osv,

Endret av Galest
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har selv bare spilt gjennom dem alene, men vet at min bror spilte co-op med en kompis på de to første. Regner med de to andre også har det. Når det gjelder historien så er det bare en fortelling ja, og du oppgraderer ikke noe gjennom den. Det finnes en del andre moduser hvor jeg TROR du kan oppgradere, men har ikke spilt dem selv, så kan ikke si det sikkert.

Lenke til kommentar

De to første Army of Two har lokal Co-Op.

 

Lol,

leste du førsteposten,

han sa jo at han hadde spillt Army of Two 1 og 2. :p

 

Tilbake til tråden:

 

Anbefaler Left 4 Dead 2 viss du ikke har prøvd det,

noe annet som også er gøy som mp er Minecraft,

men da må man sette opp en server på en av pcene ofc.

 

Er mye annet gøy også,

kommer bare ikke på det i farta,

oppdaterer posten viss jeg kommer på mer senere. :)

Lenke til kommentar

Husker Gta: San Andreas hadde en slags "co-op" du måtte gå til spesielle steder så kunne dere begge løpe rundt å gå amok på byen. Det var en del ut i spillet om jeg husker riktig.

 

Dere kan alltids spille kontra på co-op hvis dere føler at dere har det inni dere :p

Endret av Wrathface
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Husker Gta: San Andreas hadde en slags "co-op" du måtte gå til spesielle steder så kunne dere begge løpe rundt å gå amok på byen. Det var en del ut i spillet om jeg husker riktig.

 

Dere kan alltids spille kontra på co-op hvis dere føler at dere har det inni dere :p

 

Ah, men GTA:SA Co-op fungerer kun på konsoll,

et eller annet med at DirectX elns ikke takler flere spillere samtidig på en pc?

 

Men det er offisielt anyways,

man kan jo alltids spille SA:MP. :)

Endret av malmern
Lenke til kommentar

Glemte å skrive det i hovedpost men er faktisk xbox spill jeg er mest ute etter:)

 

Gears Of War: Hmm, har hørt mye bra om serien, men at man bare kjører igjennom en story uten å bygge opp karakteren med skills/pistoler etc er litt kjipt synes jeg. Det er nok litt av grunnen til at jeg ikke gidder Halo.

 

Left 4 Dead: Hva går dette ut på? Er det storyline? Survival-mode?

 

GTA:SA: Er ikke så veldig fan av gta spillene. Er morro å ta seg en runde med politi etter seg, men når det kommer til storymode så fenger det ikke.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...