Gå til innhold

? Kart og kompass forvitrer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man burde uansett kunne bruke kart/kompass... en mobil går til slutt tom for strøm og ett bra kart er gull verdt på tur :)

 

Ja, jeg vet det finnes batteripakker og utstyr for lading utenfor strømnettet og har det selv.

 

Har med kart/kompass når jeg er på tur uansett.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvordan kan det ha seg at en slik test ikke har tatt for seg lommekjent applikasjonen? Kartene tilsvarer topografiske premiumkart som er de samme man bruker til GPS i fjellet, man kan til og med benytte seg av kartene offline om man betaler en liten sum i md- noe som tilsier at man kan bruke mobilen som en GPS. Rødekors bruker lommekjent, skiforeningen bruker lommekjent- så hvorfor i himmelens navn har ikke denne journalisten gjort en litt bedre reaserch på artikkelen sin og tatt Lommekjent.no med??

 

OG når det er snakk om batteritid har lommekjent en webshop med battericase til iPhone- som er flittig testet i fjellet og som gir ekstra batteritid. Det vil si at en ringrev som meg som har gått med GPS i fjellet i en mannsalder vet at den beste GPSn på markedet har en batteritid på 16 timer- med bruk av appen og ekstra batterideksel kan telefonen fungere likebra!!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...